Wij hebben nu een puppy van 10 weken oud en staat nu zo'n 1,5 week op kvv wat hij erg lekker vind
Ik weet dat honden minder poepen als ze vlees eten, onze andere hond heeft dat ook.
Maar wat is nou ongeveer normaal bij een pup die vlees eet? Wat zijn jullie ervaringen met hoevaak puppys die vlees eten op een dag poepen?
Ik heb alleen nog ervaring met puppy's die brokjes eten en heeeel veel poepen.
Onze pup poet de laatste dagen niet zo veel als voorheen. Ik vraag me nu dus af of het door het vlees komt wat hij gewoon goed opneemt en dus minder afvalstoffen van heeft of dat ik me wel zorgen moet maken
Hij eet en drinkt wel gewoon en is ook gewoon vrolijk en actief. Je ziet wat dat betreft dus niks anders aan hem.
Wel zaten er laatst wat plukjes haar in zijn poep waarschijnlijk van onze andere hond van tijdens het spelen.. en heeft hij 2 dagen geleden een keer overgeven. Dit was best droog en ook hier zaten haren in. Ik denk dat het droge misschien komt van de carnibest puppy variant. Dat vlees is zelf erg droog vind ik er komt na ontdooien ook geen vocht uit vrij. Deze schrappen we nu dan ook even.
Bedankt vast!