Moderator: eelke
Fenixjuh schreef:Asiel? (a)De zak brokken dan, lijkt mij
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
klazien.grevelink-diepenhorst schreef: ↑di 24 sep 2019, 11:10 Dankje Lizzy...ja misschien wat makkelijk...heb me jaren geleden ingelezen over versvoeren en geven sindsdien versvlees aan onze honden, maar ik was gisteren even uit het veld geslagen en wist even niet zo snel meer de DA te overtuigen waarom wij wel versvlees voeren en begon ineens te twijfelen of de lezingen over botopbouw ook voor botbreuk...nooit eerder meegemaakt en je wil het beste voor z'on pup. Dus krijgt hij vanaf nu ook lekker versvoerNiet van jou hoor Klazien! Je stelt je vraag terecht hier, daar zijn we voor. Maar wel makkelijk van zo'n dierenarts, om zoiets totaal niet onderbouwt tegen jou te zeggen.![]()
klazien.grevelink-diepenhorst schreef: ↑ma 23 sep 2019, 17:56 DA was zeer negatief over KVV ivm botopbouw. Ik had even geen zin om uit te leggen dat wij onze honden al meer dan 15 jaar op KVV hebben met volle tevredenheid...In dat geval kun je misschien beter de DA laten kletsen. Vragen waarom HIJ denkt dat KVV slecht is voor botopbouw. Meestal hebben ze het 'ergens gehoord' of slecht meegekregen in hun opleiding (waar maar beperkt over voer wordt onderwezen). Dus in dat geval 'kletst' een dierenarts zich al snel zelf vast