Moderator: eelke
faya schreef:natuurlijk geef ik voor de eerste dagen KVV mee, dat lijkt me logisch, was ik vergeten te melden. Maar daarna, dus bijv. ochtend vlees, dan tussendoor brokken???Nee, pups krijgen drie maaltijden per dag. Beginnen met 1 maaltijd per dag te vervangen door brokken. Na een paar dagen 2 maaltijden per dag vervangen door brokken en zo verder.
Veerle en Billy schreef:Ik ben zo een pupkoper die dacht over te stappen op brok maar zie, mijn hond wordt deze week 6 maanden en hij eet nog steeds versFantastisch! Wat heeft je doen besluiten vers te blijven voeren?![]()
Ik kende dit niet alvorens de fokker me vertelde dat de pups kvv kregen en zag het aanvankelijk niet zitten. Maar intussen zijn we het zo gewoon dat we niet meer gaan veranderen. Op uitstap of vakantie krijgt hij persbrok van carnis, anders altijd kvv.
Veerle en Billy schreef:Dag Lizzy,Dat wordt een barfertje op termijn.
Omdat ik me wat heb ingelezen en zo wel overtuigd ben van de positieve aspecten van vers voer. Hij doet het er ook goed op, mooie blinkende vacht en goede stoelgang.
Qua werk valt het ook goed mee eens je het gewoon bent. En het is fijner dan brokken geven omdat je er echt gerechtjes van kan maken met groenten, een eitje, volle yoghurt of verse karnemelk. Dat vind ik echt leuk
Veerle en Billy schreef:Dag Lizzy,Ah! De ideale pupkoper! Ik denk ook, eerlijk gezegd, dat jij nog wel eens overstapt op volledig zelf samengesteld
Omdat ik me wat heb ingelezen en zo wel overtuigd ben van de positieve aspecten van vers voer. Hij doet het er ook goed op, mooie blinkende vacht en goede stoelgang.
Qua werk valt het ook goed mee eens je het gewoon bent. En het is fijner dan brokken geven omdat je er echt gerechtjes van kan maken met groenten, een eitje, volle yoghurt of verse karnemelk. Dat vind ik echt leuk