Ik heb een Hollandse herderpup van nu 10 weken en ze weegt 6 kilo.
Ze is bij de fokker afgespeend op brok en we zijn thuis in eerste instantie gelijk overgestapt op vers. Dit ging niet goed, veel diarree (ook door wormen en kattenpoep gegeten bleek later

Toen weer, iets voorzichtiger overgestapt naar vers en dat gaat nu goed! Poept veel minder, drinkt veel minder, gewoon zoals het hoor!
Ze zit nu zo'n 3 Daren weer helemaal op vers. ze krijgt nu eerst even alleen tamro compleet maar wil dit gaan afwisselen met tinlo barfmenu, kiezebrink, carnibest, etc.
ze weegt nu 6 kilo en krijgt 500 gram per dag, verdeeld over 4 keer. Nu is ze de laatste paar dagen niet echt aangekomen en ze zou met gemak nog een kilo wegwerken volgens mij. Nu zit ik met die 500 gram al op 9% vd richtlijn. Mag ik haar nog meer geven? Ze is volgens mij ook iets te licht omdat ze de eerste week slecht is gestart. Ze is niet te mager maar zou best iets steviger mogen, ribben zijn goed voelbaar.
Ben ook best een beetje onzeker door slechte start, is eerste pup die ik op vers laat opgroeien (Andere honden allemaal op vers maar niet als pup bij ons gekomen)
Wat kan ik nu het beste doen, meer voeren dan die 9/10%? Of vettere/andere kvv, nog iets anders?
Graag advies!
Groet,
Johanneke