Nu heb ik nog voor twee keer aktief in de koelkast staan. Langer als twee dagen wil ik het niet bewaren maar mijn natuurmix voor morgen is nog niet ontdooit. Wat adviseer je. Vandaag dan toch maar even alleen droogbrood met water en vanaf morgen weer natuurmix met gekookt water?Even een vraag voor de Carnibest experts: is actief dan ZO vet? Het bevatte toch iets meer vet en iets meer koolhydraten? Nou, ik heb ff op de Carnibest site gekeken en er zit 16% vet in terwijl er in Natuurmix 15% zit. Volgens mij mag die ene procent niet zoveel uitmaken hoor. Ik geloof dat ik lekker de Actief zou geven (da's persoonlijk - als de Carnibest experts het er niet mee eens zijn, dan horen we het wel

Wat ik (als ik jou was) ook zou geven is OKUGEST van VSM. Dit is gewoon te koop bij de drogist. Dit is homeopatisch. Het schaadt niet en het is wereldspul en zeker in gevallen waarbij de diarree veroorzaakt wordt door voedselveranderingen, virusjes en "iets verkeerd gegeten of verkeerd gevallen". Het handigst verpletter je de tabletjes tussen twee lepels en gooi je het poeder in het bekkie van je hond. Daarna gelijk zijn bekkie dichtklappen, voordat hij de poeder eruit werkt.
Gelukkig, ik maakte me toch een beetje ongerust. Heb haar nu net binnen een uur 3 x moeten uitlaten. Nee het is niet zo dun als water, maar meer zachte, dunne zalf.Ze is niet ziek? Heeft geen koorts? Drinkt nog wel goed? Als het antwoord daarop: "nee - nee - ja" is, dan zou ik me nog even geen zorgen maken. Ik ben zelf geen voorstander van vasten en ik ben ook niet echt een voorstander van er maar gelijk weer ander voer in te douwen (bijv. gekookte kip).... Vaak krijgt de hond alleen maar meer diarree van alsmaar voerwisselen. Wanneer je een tijdje rauw geeft, dan is een hond veel minder gevoelig voor dit soort dingen en kun je heel gemakkelijk voer wisselen en er van alles in gooien, zonder dat de hond diarree krijgt

Dank je wel voor je goede tip. Ik hoop dat jullie me niet lastig vinden. Ik wil alleen maar het beste voor Senna.Lastig? Jij? WELNEE!!! Echt niet. Daarvoor is dit forum er hoor!
Groetjes
Mirjam
Groetjes, Lizzy