Moderator: eelke
Hylos schreef:Xavi krijg echt een kilo pens zo nu en dan.Bij Tom ook, sterker nog als er een virusje zeurt ofzo geef ik juist pens dat valt dan gewoon het beste.
Raar maar waar, zijn ontlasting is dan altijd het beste.. na een pens maaltijd. Het zijn wel rollen gemalen pens. Lappen slikt hjj soms in 1 keer door.. en dan komt het er ook in 1 keer weer uit.![]()
Qua vis krijg hij een hele zalmkop of 2 haringen aangevuld met gewoon kvv en wat extra spiervlees of zo.
Hylos schreef:Xavi krijg echt een kilo pens zo nu en dan.Sorry totaal off topic maar ik kan het niet laten: het zou mij pas verbazen als hij een lap in 1 keer doorslikt en het er in stukjes uit zou komen.
Raar maar waar, zijn ontlasting is dan altijd het beste.. na een pens maaltijd. Het zijn wel rollen gemalen pens. Lappen slikt hjj soms in 1 keer door.. en dan komt het er ook in 1 keer weer uit.![]()
Qua vis krijg hij een hele zalmkop of 2 haringen aangevuld met gewoon kvv en wat extra spiervlees of zo.
pearlsofpassion schreef:Sorry totaal off topic maar ik kan het niet laten: het zou mij pas verbazen als hij een lap in 1 keer doorslikt en het er in stukjes uit zou komen.