[quote="Yukiarnangmar"]
Nou ik ben geweest en een andere arts had dienst en wat een verschil!! Heel positief over minder enten, positief over vers vlees
alleen dan een opmerking dat we dan zijn tanden moesten poetsen omdat hij nu geen brokken krijgt maar energique/carnibest??? Verder verschilt ze van mening met de andere DA in die praktijk. Zij zegt dat ik nu met maand 4 en 6 moet ontwormen en dan ierdere 3 mnd en die andere zegt dus met 3 4 5 6 maand en dan iedere 3 maanden. Lekker dus. En de fokker zegt jog genoeg ontwormt als hij de laatste keer schoon was dan doe je dit weer met een maand of 6. HELP!!!! Maar verder vond ze Yuki er geweldig uit zien en goed aangekomen en zeker niet te dik. Is deze week 8 ons gegroeid maarvorige week 1,4 dus netjes!!!
Angelique
[/quote]
Nou die DA heeft er dus nog niet veel van begrepen

. Maar goed, als ie verder z'n werk goed doet is 'm dat vergeven

.
Over het ontwormen, ik ontworm tegenwoordig alleen als ik het vermoeden heb dat mijn hond wormen heeft (zij is nu meer dan een jaar niet ontwormt).
Preventief ontwormen heeft namelijk absoluut geen nut. Je kunt bv vandaag je hond ontwormen, en overmorgen loopt hij een wormbesmetting op.
Als je 100% zeker wilt zijn of je hond wormen heeft kun je z'n ontlasting laten onderzoeken bij de DA.