Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door danielle1980
[quote="Truus"]
Ik snap je wel ;)....een hond drinkt niet uit gewoonte maar omdat hij dorst heeft. Vlees bevat al zoveel vocht zodat de behoefte om te drinken er niet is.
Geef jij ook brokken? Dan is het een ander verhaal natuurlijk.
[/quote]

nou daar ben ik t niet mee eens volgens mij kan n hond wel uit gewoonte drinken.
mijn honden drinken allemaal erg veel trouwens.
gaan heel wat bakken op n dag door.
en die krijgen absoluut geen brok.
Door Truus
[quote="danielle1980"]
nou daar ben ik t niet mee eens volgens mij kan n hond wel uit gewoonte drinken.
mijn honden drinken allemaal erg veel trouwens.
gaan heel wat bakken op n dag door.
en die krijgen absoluut geen brok.
[/quote]
Dan denk ik dat jouw honden erg veel in beweging zijn?
Dan zullen ze wel drinken ja. ;)
Normaal drinken ze hier echt bijna niks behalve na een fixe wandeling.
Door Charlie Angel
[quote="Truus"]
Ik snap je wel ;)....een hond drinkt niet uit gewoonte maar omdat hij dorst heeft. Vlees bevat al zoveel vocht zodat de behoefte om te drinken er niet is.
Geef jij ook brokken? Dan is het een ander verhaal natuurlijk.
[/quote]

Ik gaf altijd brokken en een paar dagen vlees in de week, wilde mijn brokken opmaken. Maar heb de rest van de brokken toch maar de deur uitgegooit en ze staan nu dus sindskort volledig op Bibi. Mijn honden dronken en omdat ze dorst hadden, maar zeker ook uit gewoonte, zeker mijn jongste. Die dronk zoveel dat ze het s'nachts gewoon niet droog hield. Nu met vlees geef ik het water pas weer na een half uur, maar er wordt veel minder gedronken nu, zelfs nu ik het nog gedoseerd geef, dus binnenkort kan ik de bak denk ik wel laten staan. :D
Door danielle1980
[quote="Truus"]
Dan denk ik dat jouw honden erg veel in beweging zijn?
Dan zullen ze wel drinken ja. ;)
Normaal drinken ze hier echt bijna niks behalve na een fixe wandeling.

[/quote]

tja ze bewegen wel veel denk ik. :-\

misschien ook omdat ze nog brantnetelthee krijgen, helaas moeten ze er nog steeds echt uit tussen 4-5 uur(de pups dan)
we willen wel minderen met drinken geven, maar ze lijken t gewoon echt nodig te hebben. :-\
Door EstherVanPuck
Puck drinkt overigens weer! Veel minder dan eerst met brokken. Echt super.

Overigens is haar ontlasting ook al minder en steviger. Tot nu toe nog niet van die vieze meurscheten gelaten. En misschien verbeeld ik het .... maar ze voelt al zachter hahaha. Maar dat kan ook tussen mijn oren zitten!

Leve CB!!!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door