[quote="bernergek"]
Dit vind ik inderdaad een erg probleem ja. De meeste mensen gaan toch op de mening van de da af. Ik deed dat ook. Als je erg onzeker bent zoals ik ben je hier gewoon erg gevoelig voor.
Nu na heel veel te lezen en leren en je echt te gaan verdiepen kom je er achter dat brokken helemaal niet je van het zijn. Voer nu sindskort volledig Bibi en sta hier ook voor de volle 100% achter, maar om in discussie te gaan met bijv. mijn da daar sta ik nog niet zo sterk voor in mijn schoenen.
[/quote]
Wanneer mag ik mee
Ik ga helemaal geen discussie meer aan, heb het een paar keer gezegt toen hij zei dat het gebit zo mooi schoon was en ze zo gespierd waren maar het ging het ene oor in en het andere oor uit.
Hij weet in ieder geval dat ik die vieze brokken die op de toonbank als proefzakjes liggen niet hoef
[quote="Truus"]
Ik ga helemaal geen discussie meer aan, heb het een paar keer gezegt toen hij zei dat het gebit zo mooi schoon was en ze zo gespierd waren maar het ging het ene oor in en het andere oor uit.
Hij weet in ieder geval dat ik die vieze brokken die op de toonbank als proefzakjes liggen niet hoef
[/quote]
Slaon Truus 8)
Tuurlijk maken marketing en reclame, fancy verpakkingen e.d. een produkt duurder. Toch denk ik dat er nooit echt een verschuiving komt in het voeren van brokken versus vers vlees als de reclame van brokkenfabrikanten zo prominent blijft t.o.v. die van vers vlees.
Leef je eens in in de gemiddelde hondenbezitter: Topfokkers voeren Pedigree, stralende, vitale honden vullen het tv-scherm. Ze zijn bijna live aanwezig in de huiskamer. Dan de advertentie van kvv: zw/w op meestal A5-formaat in een blaadje van een rasclub of KC, waar dan vaak ook nog brokken in worden geadverteerd.
Verkooppunten die hun stinkende best doen om kvv te verkopen, tegenover een leger van gehaaide vertegenwoordigers en lobbyisten bij de politiek.
En reken maar dat ze precies weten hoe groot de markt voor kvv is en was die aantrekkelijk dan waren ze er al lang ingestapt.
gr.
Nicolette
Ik denk dat de grootste reclame campagne voor vers/BARF Barfplaats is en zijn leden die uitwaaieren of forum land en hun virtuele nek uitsteken om zich over verschillende fora als fanaticus te laten uitschelden , maar op die manier wel heel veel mensen nieuwsgierig maken naar dat verse eten voor de hond/kat. Ik weet zeker dat de verkoop van vers vele malen gestegen is sinds het bestaan van BP.
Hopenlijk komen er ook steeds meer fokkers die over gaan op vers, dan gaat de olievlek nog wat sneller.
Overal het adres van de barfplaats neer leggen
De diversen merknamen van kvv rondstrooien
Mijn DA is al nieuwsgierig geworden en heeft beloofd om eens rond te kijken!!
Pets Place verkoopt hier al Duck Prins en Rodi dus er is vooruitgang!! en is positief. de andere winkel verkoopt alleen rodi en prins maar adviseert het maar 1x per week te geven en de rest brok dus die moet nog effe wat leren Maar goed ik heb Yuki nu pas 7 weken
Angelique