Nou vroeg ik me af of in Duck Lam&Rijst wel alles inzit wat ze nodig heeft. Zitten er wel genoeg botten in? En hoe zit het met de verhouding orgaanvlees/spiervlees/groenten/overig?
Ze krijgt er wel altijd nog een paar gisttabletjes bij van Sanal. Geen idee waarom, traditie denk ik. En daar zitten ook een paar hele belangrijke B-vitamines in....
Als ik alleen Duck Lam&Rijst ga geven (als de brokken op zijn), is er dan wel genoeg variatie in de vleessoorten?
Gisteren heb ik voor het eerst een GF-mix gemaakt, en daarbij kreeg ze vis (koolvisfilet uit de diepvries

Dat was dus een keertje vis. Zoiets wilde ik ook doen met pens of iets anders. We hebben voor Sita van die pakjes vlees van Stawi en pakjes pens (staat geen merk op, maar het is net zo'n bakje). Ik weet alleen niet of zo'n maaltijd wel compleet is, want er zit dus geen bot in (in ieder geval niet in de vis)....
Heeft iemand tips voor me om haar voeding gevarieert te houden, zonder dat ik echt hoef te kliederen met botten en ingewanden enzo.... ik ben een beetje een miep met dingen die maar een klein beetje op levend lijken...

En ik vroeg me ook wel af of Duck wel goed is. Is Carnibest misschien beter, of iets anders? En hoe zit dat met de verkrijgbaarheid daarvan? Van de Duck moest ik 16 kilo in 1 keer nemen, omdat het anders niet te doen was voor de dierenwinkel om het te bestellen....