Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Truus
#26233
[quote="avalon"]
Ik hoop dat het pupje in iedergeval een goed leven krijgt dan en die eigenaar van de moederhond (dat wat zich fokker noemt) :-X :-X :-X
[/quote]

Fokker :-[ :'( :-X

He Renate...we hebben een Date in de Bar binnenkort he ;D ;D ;D
Door avalon
#26239
[quote="Truus.P"]
[quote="avalon"]
:-\ :-\ :-\
[/quote]

Hoezo :-\ :-\ :-\?
Nou alweer vergeten??? ;D
[/quote]

Ben bang van wel :-[ :-[ :-[ (er zitten gaatjes in mijn hoofd snap de dan net ne vergiet).
Door Truus
#26241
[quote="avalon"]
[quote="Truus.P"]
[quote="avalon"]
:-\ :-\ :-\
[/quote]

Met onze Webmaster die nu druk is voor ons kluppie , ;D

Hoezo :-\ :-\ :-\?
Nou alweer vergeten??? ;D
[/quote]

Ben bang van wel :-[ :-[ :-[ (er zitten gaatjes in mijn hoofd snap de dan net ne vergiet).
[/quote]
Door Truus
#26243
Sorrij ik maak er weer een puinhoop van ???
Nog een keer....
Met onze Webmaster in de Bar toch? ;)
Door avalon
#26244
Vullen en na sliutingstijd naar huis rollen JAAAAAAAA nou weet ik het weer en vergeet het ook niet meer ;)
Door Truus
#26495
Moet nog even iets vertellen:
Vandaag met het voedingsadvies naar deze mensen gegaan.
Zegt hij "Hij eet nu wel, hij eet met de pot mee ??? :-\
"Had ie gisteren gebakken biefstuk op met boontjes en brinta.
Ik knuffelde het hondje en het stonk helemaal naar kruiden ofzo.
Zijn poepie was nu goed zij hij dus.....
Ik kan er ook niet meer van maken en heb m'n best gedaan toch.
Arme pup.
In ieder geval bedankt voor jullie mee denken en advies ;)
Door avalon
#26513
Hij is misschien wel geen haar beter dan de fokker waar het beestje vandaan komt. Ik weet mischien binnenkort wel wie datis, want een zus van een vriendin van mij kent veel mensen van het kamp en weet van een aantal ook dat ze fokken, alleen niet welk ras, dat gaat ze uitzoeken. Met die kamp mensen moet je trouwens wel oppassen, als je er 1 tegen heb hev je ze allemaal tegen hoor.
Door Truus
#26514
[quote="avalon"]
Hij is misschien wel geen haar beter dan de fokker waar het beestje vandaan komt. Ik weet mischien binnenkort wel wie datis, want een zus van een vriendin van mij kent veel mensen van het kamp en weet van een aantal ook dat ze fokken, alleen niet welk ras, dat gaat ze uitzoeken. Met die kamp mensen moet je trouwens wel oppassen, als je er 1 tegen heb hev je ze allemaal tegen hoor.
[/quote]

Hij is er wel heel lief voor en heeft er al heel veel D.A.kosten aan uitgegeven maar zo eigenwijs :-\ :(
De pup is trouwens wel heel levendig en slim.
Ik kan er verder ook niets aan doen en alleen maar toekijken.

Kan me trouwens niks schelen ook al is het kampvolk, ik geef ze aan bij de Dierenbescherming ;)
Ben benieuwd of jou zus er achter kan komen , wie en waar :)
Hoor het wel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door