Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sharpie
Laat me raden, heet die fokster I.B.???
Nee Paul, ik weet wie jij bedoeld en het is idd haar recept, maar ik heb het over iemand anders, je kent haar wel E.L. uit P (van de Bibi).
;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sharpie op ma 19 jan 2004, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sharpie
Heb Essie al lang niet meer gesproken maar wil graag haar ervaringen horen 
Zij heeft dus na 3 keer gewoon ontwormen van een nest pups, de wormen pas weg gekregen met dat kokosvet recept van I.B.
Nu geeft ze haar honden geregeld een heel stuk kokos of ze raspt de kokos door het vlees.

Het kokosvet recept staat nog ff op het oude doggynet forum, ik heb het maar vast opgeslagen want ik weet niet hoe lang het nog blijft staan ???
Door Paul_Barte
p.s. kan een verhaal van 2 A4-tjes gaan neertypen maar zal dat niet doen.
Ik spreek haar nog wel.........
Door sharpie
Ja, maar het heeft bij Esther dus wel geholpen.
Ik geloof er wel in. :)
Ik ga het zeker een keer proberen, alleen krijgen mijn honden maar geen wormen, he sh*t ;D ;D ;D
Door avalon
Mijn honden hebben ook nog nooit kokos gehad. Ze krijgen wel knoflook. Momenteel de knoflook olie (mijn god wat meurt dat zeg, maar je 1 druppeltje staat voor 7 teentjes). Nog nooit wormen gehad.
Door zab
Hi there,

Ik las je bericht over het kunnen tellen van de ribben van je ridgeback.

Ik zat hier eerst ook over in bij de mijne.
Reu van 19 maanden, 74cm hoog en weegt tegen de 50 kilo aan.
Laatst moest ie naar de dierenarts voor een controle en toen vroeg ik er naar.
De arts melde mij dat is in TOPVORM is.

Is de eerste keer dat ik hier op het forum kom, dus ben nog aan het uitvogelen hoe alles hier werkt.
Anders stuur ik he graag een foto toe hoe ie er bij ons uitziet.

Ik denk dat je er niet te veel zorgen over moet maken!
Ik ben danwel geen arts he ;-)

Groet
Door ~Joke~
Ik zat ook aan de leeftijd van de hond te denken. Kan het zijn dat het hier om een nog vrij jonge hond gaat?Mijn jonge hond [nu anderhalf jaar oud] heeft ook periodes van magerte [zonder wormen] gekend. Nu na de 2e loopsheid blijft ze mooi op gewicht. Mijn honden zijn Border Terriers dus sneller volwassen[uitgegroeid] dan een Ridgeback.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door