Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lupa
RuBep schreef: Ik haal twee soorten omdat ik deze tip heb gekregen van Lupa. Ik had nl gevraagd welke smaken compleet voer ik het beste mee kan nemen bij Bibi vandaan?? Zie topic"vers vlees hoeveel" Zij/hij adviseerde de bibi en natuurmix ::)
Omdat ik weet van de brokken dat de ene soort voor pups/jonge/oude honden is en een ander soort weer voor erg active honden of met huidklachten enz enz.

Jij gaat me nu toch niet iets anders vertellen hè...anders raak ik de kluts kwijt ;) ;)

Groetjes,
Bep
goed lezen!!!
gewoon de bibimix of natuurmix
Laatst gewijzigd door Lupa op vr 05 nov 2004, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
Ik voer alle 4 de smaken als ik ze kan krijgen, en prak ze ook gerust door elkaar hoor. Wel let ik er een beetje op dat ik, als ik bijv. 's avonds een kippenekje- of karkasje als extraatje wil geven, die dag dus géén bibi kiprijst geef. Dat zou een beetje veel kip kunnen worden en dus problemen kunnen opleveren met poepen. Maar voor de rest? Gewoon lekker doen! :D
Door Elizaw
[quote="Nelly"]
Ik voer alle 4 de smaken als ik ze kan krijgen, en prak ze ook gerust door elkaar hoor. Wel let ik er een beetje op dat ik, als ik bijv. 's avonds een kippenekje- of karkasje als extraatje wil geven, die dag dus géén bibi kiprijst geef. Dat zou een beetje veel kip kunnen worden en dus problemen kunnen opleveren met poepen. Maar voor de rest? Gewoon lekker doen! :D
[/quote]

Hai,

Dat van die kip geven met ook kip-kvv is een goede tip, dankjewel.
We hebben vandaag alle 4 de smaken maar meegenomen, allen verpakt per kilo en dat is precies wat hij er van mag per dag, dus dat is erg handig. gewoon iedere dag een andere smaak en dan nog twee dagen barfen...voldoende afwisseling lijkt me :D

Groetjes,
Bep
Door Lupa
RuBep schreef: Ik geloof dat ik dit niet helemaal begrijp??? ??? ???
je zegt dat ik geadviseerd heb om bibinatuur en bibimix te voeren, ik heb na gekijken en ik heb geschrijven
bibimix of bibinatuur
Door Elizaw
Oke...nu snap ik het..sorry voor de miscommunicatie. Jij bedoelde dus of/of en niet en/en.. ;D ;D
Maar ik heb nu en/en/en/en oftewel alle smaken maar meegenomen :D
Volgens de verkoopster bij Bibi kon dit heel goed afgewisselend gegeven worden.
Heb wel begrepen dat de natuurmix het meest verkocht wordt, maar of dit nu het meest in de smaak valt bij de honden of baasjes, dat weet ik niet.
Jairo krijgt ze dus alle 4, om en om. Als er een smaak tussen zit die hij niet lekker vind, laten we die de volgende keer vallen.

Groetjes,
Bep
Door Nelly
[quote="RuBep"]
[quote="Nelly"]
[/quote]

Hai,

Dat van die kip geven met ook kip-kvv is een goede tip, dankjewel.
We hebben vandaag alle 4 de smaken maar meegenomen, allen verpakt per kilo en dat is precies wat hij er van mag per dag, dus dat is erg handig. gewoon iedere dag een andere smaak en dan nog twee dagen barfen...voldoende afwisseling lijkt me :D

Groetjes,
Bep
[/quote]Denk 't ook. Weer een happy dog erbij! ;D
Door diana
ik heb 4 smaken c.b in huis en ik geef ze iedere dag een andere smaak .
dat kan natuurlijk bij bibi ook .
om nou de soorten onderling ook te gaan mengen vind ik niet nodig .
als ik net ietsje te weinig zou hebben ul ik het wel aan met wat groenten oid.
ze vinden alles even lekker .
heerlijk om te zien .
Door Nelly
Bij mij krijgen ze dagelijks 1 1/3 kg samen, met een half pakje fyto, dus ik houd dan wat over van de bibi. Zo komt het dan wel eens zo uit dat er 2 smaken door elkaar komen, hebben ze nog nooit bezwaar over gemaakt! ;D En ja, na zaterdag zal dat sowieso allemaal ff anders zijn denk ik! ;D ;D
Door Elizaw
Hai,

Sorry maar zie dit berichtje nu pas, onze hond vind het heerlijk ;D heb ook niet het idee dat hij de ene smaak lekkerder vind dan een andere...hij vliegt ze allemaal aan.
Hij heeft inmiddels ook al kwark met sardientjes gekregen, vond ie ook heerlijk. Nu moeten we nog eens gaan kijken wat de volgende stap zal zijn.

Groetjes,
Bep
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door