Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door laura
Die van ons is ook zo kapot gegaan!!!!

We hebben ons kapot gegeten in het gebak dat er toen instond ;D. Bij ons was het in de garantieperiode en we kregen gelukkig een nieuwe :P Natuurlijk de reden niet verteld ::)

Als je geld je lief is, laat dat ding dan voor de zekerheid gewoon 24 uur staan.....
Door crutz
[quote="Eowyn"]
na alles succesverhalen wil ik wel even melden dat ik de regel ook aan de laars heb gelapt, en mijn vriezer gewoon stuk is gegaan....dus ik weet niet hoe duur je vriezerw as en hoeveel geld je ehtb, maar ik zou er wel mee uitkijken.

Groetjes, Eowyn
[/quote]

hij was niet zo duur (150 euro voor een 350 l vriezer van 3 jaar oud vind ik niet duur) maar geef liever mn geld uit aan de honden en extra lekkers dan aan een nieuwe vriezer ;)
Door Eef+Stippels
Ik ben een aantal maanden geleden verhuisd, en wij hebben toen het voer in de diepvries gelaten, en in het nieuwe huis direct weer aangezet. Dat was geen probleem (onze diepvries is wel wat kleiner).

Wij hebben hem rechtopgehouden, en dan gaat het wel goed. Als je hem niet rechtop kunt houden wordt het anders, want de vloeistoffen moeten onderin de diepvries blijven. Hoe minder scheef je hem houdt (en ook niet schudden), hoe minder lang hij moet staan voordat je hem aanzet.

Succes, ik hoop dat je een oplossing vindt!
Door Sjakie
Het is helemaal afhankelijk van de koude massa die nog aanwezig is in je vriezer. Is je vriezer halfvol dan zal deze sneller "opwarmen" dan wanneer hij vol is. De tip van de kranten is een hele goede tip, echter ik zou dat al eerder doen dan op het moment van verhuizen. Wanneer je het nl. eerder doet, dan kan de vriezer de loze ruimte (lees lucht) in de vriezer nog koud maken, dat scheelt weer....... Succes met verhuizen.

Oeps ik zie net dat deze topic al wat ouder is, misschien ben je al verhuisd ;D ;D ;D Nou dan hoop ik dat het allemaal is goedgekomen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door