Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door WillyP
#2363168
Het zal wel allemaal bevroren zijn neem ik aan. Anders kun je misschien wel samen delen met iemand. 5 tot 10kg is voor mij voldoende, er kan bij mij wel wat af, maar als het bevroren is, dan is het moeilijk. Als het vers is... kan er wel wat geregeld worden.
Door orinake
#2363193
Normaal word er bevroren geleverd (zeker in de zomer vanwege de mogelijks warme temperaturen).
Af en toe zit er een verse doos bij.
Nu als jullie uit elkaars buurt zijn is delen toch geen ramp?
hier doen we dat met de belgen ook. Het blijft gewoon hier tot ik het kan gedeeld krijgen en dan halen ze het later op.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2363408
orinake schreef: Normaal word er bevroren geleverd (zeker in de zomer vanwege de mogelijks warme temperaturen).
Af en toe zit er een verse doos bij.
Nu als jullie uit elkaars buurt zijn is delen toch geen ramp?
hier doen we dat met de belgen ook. Het blijft gewoon hier tot ik het kan gedeeld krijgen en dan halen ze het later op.
Daar zal vast een mouw aan te passen zijn...
Door Martine-Tom
#2363411
Eerlijk? Is me gewoon teveel gedoe voor die paar kilo, en ik zit natuurlijk zelf ook zonder vervoer dus altijd afhankelijk van anderen en dat is ook vervelend  ;)
Door orinake
#2363422
martine-tom schreef: Eerlijk? Is me gewoon teveel gedoe voor die paar kilo, en ik zit natuurlijk zelf ook zonder vervoer dus altijd afhankelijk van anderen en dat is ook vervelend ;)
dat is iets wat je voor jezelf moet uitmaken he :) kheb hier eentje die meestal van mij wat overneemt en dat gaat dan over 1 of 2kg van iets :)
Niemand is verplicht om mee te bestellen he ;)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2363541
Toen ik karkassen had besteld waren deze niet erg dicht op elkaar bevroren.  's avonds was het dan al perfect te delen met een beetje kracht te zetten.  Ik wil geen reclame maken, maar ik vond het prachtige karkasjes, en de katten zijn het meer dan eens.  :biggrin2:
Ale, je moet het inderdaad zelf weten natuurlijk. :)
Door Martine-Tom
#2363553
pearlsofpassion schreef: Toen ik karkassen had besteld waren deze niet erg dicht op elkaar bevroren. 's avonds was het dan al perfect te delen met een beetje kracht te zetten. Ik wil geen reclame maken, maar ik vond het prachtige karkasjes, en de katten zijn het meer dan eens. :biggrin2:
Ale, je moet het inderdaad zelf weten natuurlijk. :)
Ik wil het wel hoor, maar het is altijd zo'n geregel en gedoe en als je niet goed in je vel zit trek je dat niet, althans ik niet.
Door eelke
#2363558
martine-tom schreef: Ik wil het wel hoor, maar het is altijd zo'n geregel en gedoe en als je niet goed in je vel zit trek je dat niet, althans ik niet.
Is ook zo...mocht je een keer wat willen, mag je ook wat van mij wat overnemen hoor, heb het altijd wel liggen, en Joep kan nu ook haas eten, dus ik hoef wat minder krampachtig te zijn met mijn nijnenbot. Heb jij niet met slagerij west mee besteld?
Door Martine-Tom
#2363560
eelke schreef: Is ook zo...mocht je een keer wat willen, mag je ook wat van mij wat overnemen hoor, heb het altijd wel liggen, en Joep kan nu ook haas eten, dus ik hoef wat minder krampachtig te zijn met mijn nijnenbot. Heb jij niet met slagerij west mee besteld?
Nee ik zit nog redelijk vol van versvoer.nl en ik weet nog niet wat Freud lekker gaat vinden dus ik heb maar niet mee besteld...al heb ik wel een nieuwe extra vriezer erbij 8)
Door flightleader
#2363581
Orinake,


Meneer Billy wil wel konijnenlever ( :D ) en konijnenniertjes ( :D ) en Miss Ukkie lust tegenwoordig ook wel een stukje konijnenvlees dus zou ik die ook willen bestellen en ga die dan bij jou afhalen. Zal dat formulier dit weekend invullen.

Eind van de maand ga ik normaal naar de hertenhoeve, eens gaan luisteren.
Door orinake
#2363729
flightleader schreef: Orinake,


Meneer Billy wil wel konijnenlever ( :D ) en konijnenniertjes ( :D ) en Miss Ukkie lust tegenwoordig ook wel een stukje konijnenvlees dus zou ik die ook willen bestellen en ga die dan bij jou afhalen. Zal dat formulier dit weekend invullen.

Eind van de maand ga ik normaal naar de hertenhoeve, eens gaan luisteren.
Is goed :) wel tijdig ophalen die dag, want ik moet nadien door naar het EK :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door