Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2286809
Ik ga me hier ook maar aanmelden.
Ik woon in Stekene, dus naast Hulst maar net over de Belgische grens.
Ik weet niet of dit heel handig is, maar het kan maar van pas komen.  :biggrin2:
Misschien voor mensen onder de Schelde?
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2286847
pearlsofpassion schreef: Ik ga me hier ook maar aanmelden.
Ik woon in Stekene, dus naast Hulst maar net over de Belgische grens.
Ik weet niet of dit heel handig is, maar het kan maar van pas komen. :biggrin2:
Misschien voor mensen onder de Schelde?
Je weet maar nooit, ga je er ook bij zetten.
flightleader schreef: Ik woon in Gent en we hebben een bus rechtstreeks naar GOES, dus kan ik wel iets met Martine-tom regelen :)
Super, zet je erbij.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2286864
orinake schreef: Nevele (Oost vlaanderen - BE) hier, ik land met men bus regelmatig in Bergen op zoom bij Eelke
Ook jij op het lijstje.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2286924
flin schreef:
# meld zich aan #

meneer Flin rijdt in bepaalde periodes regelmatig van omgeving Terneuzen naar Vlissingen
Oh, die's ook leuk. Terneuzen is voor mij ook nog goed te doen.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2286994
flin schreef:
# meld zich aan #

meneer Flin rijdt in bepaalde periodes regelmatig van omgeving Terneuzen naar Vlissingen
Flin, jij er ook bij.
orinake schreef: oh mss handig om te weten 6 april drop ik Konijntjes in BOZ voor mensen die interesse hebben ;)
Mocht er een lijntje zijn tot Goes of verder, dan is het voor mij wel interessant. Maar even zien hoever mijn vriezer dan leeg is.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2287003
orinake schreef: oh mss handig om te weten 6 april drop ik Konijntjes in BOZ voor mensen die interesse hebben ;)
Ik ga ook konijn (en eend van VSE en rund van Nadia) halen bij Orinake die dag, en neem het dus mee naar Stekene. Moest er iemand interesse hebben in deze producten waarvoor dat dichter is dan BoZ... Kan wel zijn dat de vervoerskosten zo nogal hoog oplopen, maar ik reken de mijne niet helemaal door. Ik rijdt toch...
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op di 13 mar 2012, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door orinake
#2287012
WillyP schreef: Flin, jij er ook bij.
Mocht er een lijntje zijn tot Goes of verder, dan is het voor mij wel interessant. Maar even zien hoever mijn vriezer dan leeg is.
dat weet ik niet direct.Ik weet dat ik 2 mensen zie in Bergen op zoom (Chiva en Eelke). Maar Chiva daar heb jij niets aan, zij rijd de andere kant op. eelke is van BOZ. Misschien zijn er meerdere mensen uit de buurt die willen bestellen en dan kunnen jullie onderling wel iets regelen
Door Veerle-scrappyToo
#2302588
Ik woon zelf in België MAAR in Zelzate dat grenst aan Sas van Gent  :) Ik zit dus op 4 minuten van Sas van gent en ongeveer 15-20 minuten van Terenuzen om het zo een beetje te plaatsen waar mijn huizeke staat.
Ik ga regelmatig ophalen in Nederland én bij Tamara in Nevele dus afhankelijk van waar men woont in Zeeuws-Vlaanderen of Zeeland kan het wel handig zijn om te weten.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door