Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
#2282636
Guus schreef: soesterduinen ;D
geen water dat scheelt tijd om de honden mee te krijgen ::)
lijkt me leuk om met Utrecht te wandelen
groetjes Guus
Dat zei Hetty ook al. Maar ik ben daar 2 keer geweest, vorig jaar en dit jaar, begin van het jaar, maar er waren zeker wel plassen water. We hebben daar begin van het jaar met 30 tot 40 Goldens gelopen en die hebben lekker in plassen met water gespeeld. Maar niet zo diep dat ze er kunnen zwemmen.
Door Miranda 1
#2282643
Aangezien al verschillende mensen zeggen dat ze het leuk vinden om te gaan wandelen kom ik met twee voorstellen:

op zeer korte termijn 18 maart
op langere termijn 15 april
nog langere termijn 29 april

De zaterdag is voor mij erg lastig ivm hondentraining. De zondag komt beter uit. Alleen werk ik onregelmatig en ben in april maar 3 zondagen vrij. Waarvan eentje afvalt ivm jachtworkshop.

Ik lees al verschillende leuke ideeen:
Soesterduinen
Anna's Hoeve, Hilversum
De Heide in Hilversum, bij het vliegveld
Groeneveld bos, Baarn


Dus laat maar weten of jullie ook kunnen en andere leuke wandellocaties zijn altijd welkom.
Door Hetty_
#2282656
Oh leuk, een Utrechtwandeling.  :biggrin2:

Ik kan alleen op 18 maart.
De caravan staat dan al voor de deur en ik ben dan druk met inpakken, maar als er in het Houtense bos gewandeld wordt dan kan ik er wel een uurtje of 2 tussenuit knijpen om mee te gaan.
Door Miranda 1
#2282660
Hetty 1 schreef: Oh leuk, een Utrechtwandeling. :biggrin2:

Ik kan alleen op 18 maart.
De caravan staat dan al voor de deur en ik ben dan druk met inpakken, maar als er in het Houtense bos gewandeld wordt dan kan ik er wel een uurtje of 2 tussenuit knijpen om mee te gaan.
In het Houtens bos is het broedseizoen net begonnen, dan kunnen we niet echt lekker wandelen volgens mij. Deze begint al 15 maart.
Door Guus
#2282664
mij maakt het niet uit welke datum
het wandelen wel ik heb 2 jagers en kunnen niet over al los met veel wild in de buurt ???
dus daar moet ik wel rekening mee houden
Door Miranda 1
#2282677
Ff een lijstje. Ik ben van het overzicht, anders raak ik de kluts kwijt.  :D

18 maart
Miranda
Baileys
Hetty
Guus

15 april
Miranda
Guus

29 april
Miranda
Guus
Door Miranda 1
#2282678
**Jillaroo** schreef: jammer 18 maart kan ik niet zit ik in leiden op de show
Kun je wel andere data's? We kunnen natuurlijk ook in maart en april gaan. Aangezien het toch dichtbij is.
Door Guus
#2282689
ik sta al op alle drie ;D
kunnen we ook steeds een ander plek nemen dan kom je nog eens ergens waar je normaal niet vaak heen gaat
Door Miranda 1
#2282694
Guus schreef: ik sta al op alle drie ;D
kunnen we ook steeds een ander plek nemen dan kom je nog eens ergens waar je normaal niet vaak heen gaat
Haha, ja jij schreef dat de datum je niet uitmaakte. Met de jachttraining kom ik regelmatig op verschillende locaties in de buurt van Hilversum, Soest en Baarn, dus leuke ideeen hierdoor gekregen.
Door Hetty_
#2282701
mirjansen schreef: In het Houtens bos is het broedseizoen net begonnen, dan kunnen we niet echt lekker wandelen volgens mij. Deze begint al 15 maart.
O ja, das waar ook.
Dat wordt hem dus niet.
Door PHe
#2282975
Guus schreef: hey dat is heel dicht bij
ik wandel bijna iedere dag in soesterduinen
kom je daar wel eens?
groetjes Guus

Hoi Guus,

Ik kom daar bijna dagelijks :)
Al ga ik ook regelmatig naar het Panbos in Bosch en Duin
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door