Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Anthraciet
#2279214
Het wordt alweer tijd voor een nieuw lijstje denk ik :biggrin2:

Ik woon niet in Gelderland, maar breng er wel erg veel tijd in door.
Ik woon net over de grens in Duitsland, maar werk in Rheden 8)
Door signmodel
#2279587
ontdekking, rheden is ook niet ver van hier!
mijn vriezer heeft genoeg runderhart dus al zou ik willen, kan niet delen, sorry.
ik ben nog op zoek naar een lijntje voor de nijntjes.

@ antrhraciet, sport je ook met je moeties?? als het hier namelijk op orde is wil ik een gezellig clubje op gaan zetten. voor stepjoring, bikejoring en/of canicross.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#2279606
signmodel schreef: ontdekking, rheden is ook niet ver van hier!
mijn vriezer heeft genoeg runderhart dus al zou ik willen, kan niet delen, sorry.
ik ben nog op zoek naar een lijntje voor de nijntjes.

@ antrhraciet, sport je ook met je moeties?? als het hier namelijk op orde is wil ik een gezellig clubje op gaan zetten. voor stepjoring, bikejoring en/of canicross.
ik heb een bestelling geplaatst bij Lupa, wat bij mij in Beltrum afgeleverd gaat worden
Door M@rlien
#2280011
*Monique schreef: ik heb een bestelling geplaatst bij Lupa, wat bij mij in Beltrum afgeleverd gaat worden
*******************

Edit moderator: Beste Marleen, dit forum kent een aantal spelregels. Neem hier aub kennis van voordat je gaat posten. Je vindt ze hier: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 116.0.html
Laatst gewijzigd door M@rlien op di 06 mar 2012, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#2281024
M@rlien schreef: ik weet niet hoe die xxxxxxx daar komen maar die heb ik er niet neergezet ???
Ik denk door de beheerder. Er mag geen reklame gemaakt worden op BP ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door