Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
#2941106
ik heb 6 zalmkoppen, 4 zalmlijven met kop en 1 zalmlijf over, is er iemand die dit wilt overnemen? de lijven zijn enorm bevleesd. hare majesteit is het gelukt om ook maxje ervan te overtuigen dat deze niet te eten zijn en hij is ermee ingegaan.
Door Levi
#2941369
Zijn er mensen die wel eens bij Degomeat bestellen? En in Elburg, Harderwijk, Apeldoorn of ergens daartussen wonen?

Ik zou graag mee willen bestellen!!

Ik bestelde altijd met mensen mee, maar die stoppen.
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2960031
Ik zou evt wel kalkoenvleugels en fazant karkas willen, va elk 10 kg. MAAR als de belangstelling te minimaal is en het komt te vervallen is dat geen ramp hoor.

Wil je dat wij dat zelf doorgeven of ga je rijden voor deze spulletjes Robbie?
Door robbiekomvoor
#2960068
Bertine schreef: Ik zou evt wel kalkoenvleugels en fazant karkas willen, va elk 10 kg. MAAR als de belangstelling te minimaal is en het komt te vervallen is dat geen ramp hoor.

Wil je dat wij dat zelf doorgeven of ga je rijden voor deze spulletjes Robbie?
Tot nu toe is er te weinig belangstelling,ik moet het op halen in Utrecht,de Meern en met zo weinig mensen word het wel een heel duur ritje ;)
Ik wacht het even af tot na het weekeind,mocht er dan nog te weinig animo voor zijn,laat ik het over gaan.
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2960188
robbiekomvoor schreef: Tot nu toe is er te weinig belangstelling,ik moet het op halen in Utrecht,de Meern en met zo weinig mensen word het wel een heel duur ritje ;)
Ik wacht het even af tot na het weekeind,mocht er dan nog te weinig animo voor zijn,laat ik het over gaan.
Dat lijkt me een goede beslissing. Mocht je gaan dan mag er bij mijn kalkoen en fazant ook nog 10 kg heek.
Door robbiekomvoor
#2960270
Lothlórien schreef: Ik had in het topic al aangegeven dat ik interesse heb in 1 pens (kleintje), mocht je toch rijden dan wil ik die graag meebestellen.
Welk topic bedoel je?
Ik kan niks vinden...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door