Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door plant
#2590188
Ik had bij Nienkev konijnkarkas besteld , maar dat gaat niet door :'( :'(

Ik kan bij ramses ook konijn bestellen ( 9 mrt.) maar dan is het de vraag hoe ik het hier krijg......

Is er iemand die toevallig op die datum in Arnhem, Deventer, of Apeldoorn moet zijn en eventueel konijn voor mij mee wil nemen richting de achterhoek?
Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2590259
plant schreef: Ik had bij Nienkev konijnkarkas besteld , maar dat gaat niet door :'( :'(

Ik kan bij ramses ook konijn bestellen ( 9 mrt.) maar dan is het de vraag hoe ik het hier krijg......

Is er iemand die toevallig op die datum in Arnhem, Deventer, of Apeldoorn moet zijn en eventueel konijn voor mij mee wil nemen richting de achterhoek?

Misschien kan het hier komen dan kan het de 16 e gelijk mee met de geitjes?
Door plant
#2590755
sphynxlover schreef: Misschien kan het hier komen dan kan het de 16 e gelijk mee met de geitjes?
Dat is een heel goed plan.
Maar.....ik weet niet wie ik hiervoor lief moet aankijken :-\

Dan zou iemand het een week op moeten slaan en 16 mrt. bij jouw brengen.
Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2590784
plant schreef: Dat is een heel goed plan.
Maar.....ik weet niet wie ik hiervoor lief moet aankijken :-\

Dan zou iemand het een week op moeten slaan en 16 mrt. bij jouw brengen.
Misschien vind Michiel het geen probleem om het een week later te brengen? Je kan altijd vragen.
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2599410
Jammer dat er geen boekmaag bij zit, anders had ik wel interesse gehad...

Ook hier nog maar even: is er iemand in Arnhem e/o toevallig van plan op korte termijn te bestellen bij Degomeat? Ik zou graag voor 20 euro aan levertjes hebben...
Door robbiekomvoor
#2599413
Xerox schreef: Jammer dat er geen boekmaag bij zit, anders had ik wel interesse gehad...

Ook hier nog maar even: is er iemand in Arnhem e/o toevallig van plan op korte termijn te bestellen bij Degomeat? Ik zou graag voor 20 euro aan levertjes hebben...
Daar zou ik graag wat van willen hebben. :D
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door