Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
#2486764
ik zou in november ook wel blij zijn met de haaskarkas, maar wil ook die snijsels, ga ff in t topic erom vragen,  maakt mij namelijk niet zoveel uit wanneer er wat komt.
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2506189
Is er misschien iemand uit dit topic met een overschot aan konijnkk? Of misschien iemand die ergens mee wil bestellen? Binnen nu en 3 weken ben ik erdoorheen en ik begin al lichtelijk in paniek te raken, aangezien Xerox alleen konijn- en haasbot eet  :-\.
Door TuttiFrutti
#2506234
Hee sonja, ik heb helaas geen konijn voor jou. Ben weer begonnen met alleen konijn voeren aan Badu en over 3 weken zijn mijn pakketjes ook op  :'(. Samen ergens konijn bestellen wil ik heel graag met je doen. Ik kan alleen nergens hart(longen) vinden  :-\.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2506279
Ik heb zelf nog maar een kilo of 4 liggen (in porties van 250 gr). Mocht niemand je kunnen helpen, dan mag je die overnemen.
(moet je eerlijk zeggen dat ik ze het liefst zelf hou, maar zou er zelf enorm van balen als ik in jouw positie zou zitten).

Judith
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2506316
Ow ,ik kan me je stress wel voorstellen. :-\

Ik kom 30 november  jullie kant uit met bestellingen voor o.a.Arnhem.
Ik heb nog 1 kilo nijnkk van Orinake in mijn vriezer.
Verder heb ik nog een aantal hele konijnen zonder vacht en zonder darmen door mijn vleesmolen gehaald ,daar heb ik ook nog een paar kilo van in zakjes.
In totaal denk ik dat ik 3 kilo heb.

Mocht je dit willen hebben ,kan ik het die vrijdag meenemen op de route . :)

Ik kan ook nog voor je vragen bij de poelier hier op de markt ,die neemt wel es konijnenkoppen voor me mee.

groetjes,Hilje
Door wijkje
#2506326
Ik denk weer even hardop :
Degomeat ? heeft die niks aan orgaan ?

De 23ste is er levering in Limburg..Op die dag levert Nadia ook konijn ? Is daar mogelijk niet iets in de doen.
En anders de 7de december in Rotterdam..Ik wil dolgraag nog wat ganzenvlees..Ik wil best na mijn werk ritje Rotterdam doen, maar wil minimaal 150 kg terugnemen om kosten van vervoer wat redelijk te houden..Zelf wil ik wel 50 kg gans..Dus nog 100 kg te gaan.
Alleen praktisch : iemand in Rotterdam moet het kunnen opvangen omdat ik overdag werk..En Jagende Jurgen moet nog kunnen..
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2506423
Wat zijn jullie allemaal hulpvaardig, ik zit er gewoon van te blozen achter mijn pc  :shy: Bedankt hoor!

Daantje komt vrijdag 30 november gelukkig mijn kant op met 10 kg haaskk, dus met haas zit ik nog wel goed.

job, ik stuur je een pb. Panklare konijnen heb ik niet eerder gehad, maar ik denk dat dat gewoon eens tijd wordt!

Judith en Daantje, dan kunnen jullie de voorraad zelf houden, het komt helemaal goed!

Hebben jullie trouwens ervaring met konijnrugstukken van Lupa? Rvt, is dat een idee? Wacht ik pb jou ook even  ;D
Door plant
#2506719
wijkje schreef: Ik denk weer even hardop :
Degomeat ? heeft die niks aan orgaan ?

De 23ste is er levering in Limburg..Op die dag levert Nadia ook konijn ? Is daar mogelijk niet iets in de doen.
En anders de 7de december in Rotterdam..Ik wil dolgraag nog wat ganzenvlees..Ik wil best na mijn werk ritje Rotterdam doen, maar wil minimaal 150 kg terugnemen om kosten van vervoer wat redelijk te houden..Zelf wil ik wel 50 kg gans..Dus nog 100 kg te gaan.
Alleen praktisch : iemand in Rotterdam moet het kunnen opvangen omdat ik overdag werk..En Jagende Jurgen moet nog kunnen..
Ik zou ook wel ganzefilet en poten willen.
Hooguit totaal 15 kilo.......

Nog 85 kilo te gaan ::)
Door wijkje
#2506732
plant schreef: Ik zou ook wel ganzefilet en poten willen.
Hooguit totaal 15 kilo.......

Nog 85 kilo te gaan ::)
Ik wil al wel langere tijd gans halen..Alleen die afstanden :-\ en benzineprijzen..Voor paar kg ga ik niet rijden..En ik weet ook niet of Jurgen zoveel op voorraad heeft..Als ik het een en ander kan combineren wil ik best keer vanuit mijn werk doorrijden..Vandaar ook mijn voorstel om konijn mee te nemen..
. Dan zijn de konijnen-mensen blij en ganzen-mensen blij
Laatst gewijzigd door wijkje op za 10 nov 2012, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2508065
Als er ergens konijn vandaan komt wil ik ook wel meedoen. Junto at tot nu toe wel rugstukken. Verrassend en wispelturig als hij is kan dat zomaar veranderen. Toch neem ik ff de gok, want kwa botsoorten zit ik ff met de handen in het haar.

De ganzennekken van RVV waren bij junto geen succes en ook de parelhoenkarkas (waar trouwens erg vel vleugeltjes bij zaten) laat hij staan. :-[
Dus ik moet met mijn menu aan de gang.
Door Elies
#2508074
author=wijkje link=topic=99314.msg2506326#msg2506326 date=1352453962 schreef: Ik denk weer even hardop
Ik wil dolgraag nog wat ganzenvlees..
Ik heb nog 2 wilde ganskarkassen liggen. Mijn honden willen er niks van weten als ik jou er een plezier mee kan doen mag je ze over nemen.
Ik kan ze 30 nov voor je meenemen anders ff pb sture :).
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door