Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Xerox
#2414960
RvT schreef: Sonja, wat heb jij aan geitenorganen?
Bertine neemt alles over, dus in principe niets meer. Zit je met een tekort voor Badu?
Door TuttiFrutti
#2415008
Xerox schreef: Bertine neemt alles over, dus in principe niets meer. Zit je met een tekort voor Badu?
Haha ok. Nee heb meer dan voldoende, maar als je het kwijt moest en het wel in mijn vriezer past... :biggrin2:
Door Lobbes2009
#2415164
Ik heb voor 12 oktober weer een levering gepland voor SW. Ik zit nog even te wachten op de prijslijst en de aanbiedingen, maar dan zal ik zo snel mogelijk een topic aan maken dus als jullie dan weet mee willen bestellen weten jullie het al vast ;)
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2415228
Lobbes2009 schreef: Ik heb voor 12 oktober weer een levering gepland voor SW. Ik zit nog even te wachten op de prijslijst en de aanbiedingen, maar dan zal ik zo snel mogelijk een topic aan maken dus als jullie dan weet mee willen bestellen weten jullie het al vast ;)
Dapper hoor ;)!
Door Anthraciet
#2415474
signmodel schreef: willen er mensjes mee bestellen voor ic?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 932.0.html

het wordt dan voor een klein bedrag bezorgt (max.5 euro).
hoe meer er besteld wordt hoe goedkoper de bezorgkosten zijn.
om eerlijk te zijn heb ik niks van hun nodig (wat zijn ze duur zeg) maar eventueel mag het hier geleverd worden.
Ik zat te denken om wat geitenribben te bestellen, maar zat inderdaad te kijken of er nog meer in deze buurt besteld zou worden zodat ik die 5 euro niet over 10 kilo vlees hoef te verdelen :biggrin2:
Volgens mij is het overigens 7,50 als je weinig besteld....

Jij woont in Dieren toch?
Door Lobbes2009
#2415499
signmodel schreef: willen er mensjes mee bestellen voor ic?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 932.0.html

het wordt dan voor een klein bedrag bezorgt (max.5 euro).
hoe meer er besteld wordt hoe goedkoper de bezorgkosten zijn.
om eerlijk te zijn heb ik niks van hun nodig (wat zijn ze duur zeg) maar eventueel mag het hier geleverd worden.
Heb je de topic er weer afgehaald of zo?? Ik kan hem niet eens openen om wat voor een bestelling gaat het hier???

judith vd schreef: Dapper hoor ;)!
Dapper ??? ??? Hoezo. Ik doe toch al tijden deze levering voor de regio.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2415521
Lobbes2009 schreef: Heb je de topic er weer afgehaald of zo?? Ik kan hem niet eens openen om wat voor een bestelling gaat het hier???

Dapper ??? ??? Hoezo. Ik doe toch al tijden deze levering voor de regio.
Bedoel er niets onaardigs mee hoor! Het lijkt mij een enorme berg werk en ik ben er blij mee dat je dit doet.
Door job
#2415566
Lobbes2009 schreef: Heb je de topic er weer afgehaald of zo?? Ik kan hem niet eens openen om wat voor een bestelling gaat het hier???
Ging om IC
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2415588
@ Lobbes

Half oktober bestelling bij SW heb ik denk ik ook wel belangstelling voor.
De vriezer moet nog herschikt worden, maar dat gebeurd een dezer dagen, dus als het topic er is kan ik direct bestellen.

Nog meer liefhebbers die mee willen liften richting Dinxperlo? Dan graag pb met volledige bestelling ( ook bij wijzigingen).

OEPS 12 oktober is op een vrijdag. Lobbes kan k dan evt smiddags ophalen? ga ik ff regelen dat ik smiddags vrij ben.
Door Lobbes2009
#2415738
judith vd schreef: Bedoel er niets onaardigs mee hoor! Het lijkt mij een enorme berg werk en ik ben er blij mee dat je dit doet.
Ik doe het graag voor jullie hoor ;)
job schreef: Ging om IC
Ok jammer dan en trouwens momenteel niet echt wat nodig zeg maar :biggrin2:
Bertine schreef: @ Lobbes

Half oktober bestelling bij SW heb ik denk ik ook wel belangstelling voor.
De vriezer moet nog herschikt worden, maar dat gebeurd een dezer dagen, dus als het topic er is kan ik direct bestellen.

Nog meer liefhebbers die mee willen liften richting Dinxperlo? Dan graag pb met volledige bestelling ( ook bij wijzigingen).

OEPS 12 oktober is op een vrijdag. Lobbes kan k dan evt smiddags ophalen? ga ik ff regelen dat ik smiddags vrij ben.
Allemaal geen probleem. Ik ben bijna de hele dag thuis zoals bij iedere levering ;) Ik weet natuurlijk ook nog niet hoe laat het vlees hier is dat hoor ik pas 2 dagen van te voren dus. Maar maakt je niet druk doe ik ok niet :biggrin2:
Xerox schreef: Lobbes, ik heb tegen die tijd wel interesse in 5 kg kip-geitmix van SW, maar verder is mijn vriezer voorzien :-\ :D
Je mag je bestelling staks gewoon op de topic erbij zetten ;)
Door signmodel
#2415856
@Anthraciet ja ik woon in dieren.
vreemd, van het verdwijnen van een topic.  en ik vind ic erg duur zeg maar als je dan nog eens zoveel moet betalen aan bezorgkosten. dus dacht misschien als die gedeeeld kunnen worden.

@lobbes, werd tijd zeg!
Door Lobbes2009
#2415916
signmodel schreef: @Anthraciet ja ik woon in dieren.
vreemd, van het verdwijnen van een topic. en ik vind ic erg duur zeg maar als je dan nog eens zoveel moet betalen aan bezorgkosten. dus dacht misschien als die gedeeeld kunnen worden.

@lobbes, werd tijd zeg!
:P ik bepaal lekker zelf wanneer ik dat doe en als het je niet bevalt doe je het maar lekker zelf :tease:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door