Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2727633
Ik heb vorig jaar meegedaan aan een titer-bijeenkomst in Erica, vlak bij Emmen. Werd door Tannetje getiterd en indien nodig ook geënt.
Dit jaar ben ik een keer bij Any Animal geweest (voor iets anders, maar gelijk ook laten titeren).

Hoe ik het volgend jaar ga doen weet ik nog niet. Oscar heeft steeds een hele lage voor hondenziekte en hij moet weil en kennelhoest (dat laatste ivm pension). Dus moet ik nog even over nadenken.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2727790
Volgens mij doet Paul ook titeren...

Is wel goedkoper dan die € 200,00, maar niet schokkend.
Laatst gewijzigd door Ronald op wo 31 jul 2013, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaatje88
#2727933
Bedankt voor de reacties. Ik wilde even laten weten dat ik na een middagje zoeken op het www een da in bolsward gevonden die titert voor 75 euro (45 euro voor het onderzoek en 30 euro voor consult). Na het onderzoek kun je een half uurtje gaan wandelen of wachten en dan krijg je de uitslag. Ik ben heel benieuwd :-)

Mocht iemand belang hebben bij het adres laat het dan even weten.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2728096
Kaatje88 schreef: Wie is Paul? :-[
Paul Groenestijn van dierenkliniek de Waterpoort in Sneek. Ik zal over twee weken eens vragen, dan hebben we als het goed is voor het laatst hydrotherapie.
Door Sammiej1989
#2751924
Mijn kat Jake is nogal een slechte eter op lever gebied. Ik heb alleen nog maar niet biologische levers geprobeerd denk ik. (lamslever, eendenlever, ganslevertje, kippenlever)

Ik wil hem dus een keer biologische lever voorschotelen alleen kan ik dat nergens echt vinden! Ik heb al een bestelling gedaan dus kan niet echt alleen voor lever wat online bestellen dus zoek eigenlijk naar opties waar ik naar toe zou kunnen gaan..

Weet iemand hier misschien of er een biologische slager o.i.d. rondom leeuwarden/in friesland zit?

Alvast bedankt :)
Door Sammiej1989
#2752095
Bedankt voor de link zhiva, maar ik heb inderdaad al van dat soort sites gebruikt maar leeuwarden is nogal slager loos lijkt het wel :P

We hebben dan wel weer heel veel islamtische slagers maar ik heb geen idee of dat biologisch is? Denk het haast niet maar misschien dat iemand er eentje weet?
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2752138
ook dat weet ik niet... Je hebt dus niet bijzonder veel aan me in dit geval  :-X
Ik zie dat EKO plaza in L'warden biologisch vlees verkoopt. Misschien is dat wat?
Door Sammiej1989
#2752186
Dat ik die zelf niet heb gevonden! Heb ik dus toch nog wat aan je gehad ;) Ik kende het nog niet! (wel es van gehoord maar niet echt bij stilgestaan dat hun misschien ook wel orgaantjes hebben :$ )

Ga ik vanmiddag direct even kijken! Dankjewel :)
Door Sammiej1989
#2752285
Wij zijn er heen geweest maar ze hadden niks in de vriezer liggen, heb er nog wel om gevraagd maar de meneer wist mij niks te vertellen over wanneer ze het dan wel hadden... :(

Kan eventueel wel gaan kijken bij de slager waar ze het van krijgen maar die zit niet in Leeuwarden zelf. Ik ga van het weekend naar salland toe dus ik ga daar maar is even kijken of ik wat kan vinden.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#2752290
Hallo..hier z-o friesland (appelscha) Ik wil graag een keer gemalen vlees van degomeat proberen maar om nou gelijk voor 100 euro te betastellen dat gaat wat te ver.ik ga ook even de drenthe groep vragen omdat dat ook dichtbij is.  Wie zou er mee willen bestellen?
Door Envie
#2757923
Fioon schreef: Hallo..hier z-o friesland (appelscha) Ik wil graag een keer gemalen vlees van degomeat proberen maar om nou gelijk voor 100 euro te betastellen dat gaat wat te ver.ik ga ook even de drenthe groep vragen omdat dat ook dichtbij is. Wie zou er mee willen bestellen?
Ikke :D maar niet op korte termijn. Wil mijn volgende bestelling ook eens bij degomeat gaan doen. Hebben wat meer spullen dan waar ik nu bestel. Over 3 weken kan ik weer bestellen, is dat wat? Zit zelf meestal rond de €60,-
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door