Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Envie
#2903309
Prima, over een week of 5 gooi ik m er weer in  :biggrin2:

Met de lijntjes doe ik helaas niet mee, omdat ik ook kvv bestel. Zo kan ik toch voldoende bestellen w.b. bezorgkosten.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2907216
Is er iemand in Leeuwarden e.o. die ik blij kan maken met
- 2,5 kilo kippennekken (1 zak) €2,50
- 4 kg kip vleugeltips (2 zakken van 2 kg) €4,- 
- paar kilo kipsnijsels, per kilo verpakt €1,- per kilo
- ? kg kabeljauw filet (met en zonder graatjes, zal om en om 3 kilo zijn denk ik)


Kabeljauw filet is van restaurantkwaliteit, maar mn hond hoeft t weer eens niet  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Hylos op zo 13 apr 2014, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Irta
#2907222
Kip kunnen mijn dames niet tegen, maar vis zijn ze dol op! Dus als het mag zou ik die kabeljauw wel willen :) Wat wil je er voor hebben?
Waarsch moeten we komende week in L'warden zijn, laat het je zsm weten.
Laatst gewijzigd door Irta op zo 13 apr 2014, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2907231
Oke, prima! Tis trouwens 2,6 kilo filet en 1,2 kilo filet met graatjes. (per 500 en 600 gram verpakt)

Das wel wat minder dan de 6 kilo die ik dacht.  Slecht inschattingsvermogen  ::)

Misschien heb je iets om te ruilen? Om nou €3,50 of zo te gaan vragen gaat ook wel weer wat ver  :P
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2907242
Zo'n vermoeden had ik al  :biggrin2:
Die snijsels heb ik nog aardig wat van.. ik denk wel een kilo of (oke dit kan ik dus aardig mis hebben  :biggrin2:) 8.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2907294
Das een hoop. Ik wil het wel hebben. Alleen dan is het wel te hopen dat de vriezers dicht kunnen als het lijntje van Lida is geweest. Gelukkig is Oscar weer wat afgeslankt, kan ik hem her en der wel weer iets ruimer voeren  ::)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2907554
Kaela schreef: Das een hoop. Ik wil het wel hebben. Alleen dan is het wel te hopen dat de vriezers dicht kunnen als het lijntje van Lida is geweest. Gelukkig is Oscar weer wat afgeslankt, kan ik hem her en der wel weer iets ruimer voeren ::)
Ik breng het deze week wel ff, kijk maar of t past. :biggrin2:
zhiva schreef: die vleugeltips droogt wel leuk toch? Die wil ik anders wel proberen. Maar doe maar 2kg. (ernstig ruimtetekortprobleempje ::) )
Nee, daar had ik ze ook voor maar dat wil niet echt.. :-X
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2907561
Ow... hm das minder. Tsja dan heb ik er ook niet zoveel aan ben ik bang. Chakotay slikt ze in hun geheel door en dat vind ik eng  :-X Dus in die pedaalemmer kan ik ze ook niet kwijt.
Gebruikersavatar
Door Irta
#2907653
Ik weet niet wat meneer wel lust :biggrin2: Ik heb bv wel herten/reevlees (door elkaar heen), runderhart, runderstrot, haaskarkas, wat lamsniertjes... zit daar wat bij?

Woensdag ben ik in L'warden, komt dat uit?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door