Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door AnnemiekevD
#3110542
[quote="Nynke"]
Is er iemand die wel eens bij Halfwas komt? Ik zou graag weer eens kwartelkarkasjes willen en ik wil er ook wel voor naar Den Haag rijden, maar wie weet is er iets mogelijk om samen te doen??
[/quote]
Geen idee waar u woont. Maar ik heb wel interesse in kwartelkarkasjes.
Maar ik woon best wel ver van Den Haag ;)
#3112812
[quote="LucyBW"]
Hallo Allemaal,

Ik ben net nieuw en zal mij eerst eventjes voorstellen.

Ik ben Lucy en woon in Barendrecht, getrouwd en sinds 9 april woont Watson, Parson Russel Terrier bij ons. Hij is nu net 11 weken oud.
Wij voeren Watson Orijen brokken, want helemaal rauw zie ik niet zitten.
Als snacks en beloningssnoepjes ben ik van plan om zelf te drogen. De eerste lading bestond uit een stuk lever, en ja, Watson vindt het een succes.
Vandaag heb ik een kilo kipfilet en een kilo hartjes in de droger gestopt, dus ben erg benieuwd hoe hij dat morgen gaat vinden.

Natuurlijk wil ik graag meedoen aan de verzamelgroep Zuid Holland. Want ik heb op dit moment geen idee waar ik bijvoorbeeld bullepees, geelhaar, koeienoren, snuiten en andere zaken vandaan zou moeten halen.
Wellicht kunnen jullie mij helpen? en kunnen we samen bestellen? Ik ben in het bezit van een auto, dus ophalen of voor iemand meebrengen is geen probleem.
Hoor graag.
Ook als ik nu totale onzin aan het typen ben in de verkeerde groep. Ben tenslotte nieuw en wil graag leren.
Fijne avond.
[/quote]

Welkom!


Floris levert deze maand bij flyball junkies in lombardijen/ijsselmonde en da's vlak bij barendrecht ;-)
Gebruikersavatar
Door Gio89
#3117238
[quote="Jantina"]
Helpppp ik ben aardig door mijn voorraad vleesjes om te drogen heen. Weet iemand nog iets?
[/quote]

Ik heb vanwege een eliminatiedieet nog wel runderhuid rolletjes en runderkophuid in de vriezer :)
Gebruikersavatar
Door Daphne-Tyson
#3117698
New member;
Ik ben Daphne van Bruggen en ik heb een Duitse Herderpup van nu 5,5 maand oud.
Gaf hem vanaf begin af aan KVV van BARFmenu en ga binnenkort (zodra mijn voorraad op is) over op het echte werk.

Graag kijk ik mee in deze verzamelgroep als inwoner van Boskoop  ;D
Gebruikersavatar
Door Daphne-Tyson
#3119499
Goede adressen in Boskoop helaas nog niet gevonden. Ga naar Slagerij West in Rotterdam en voor de aanvulling bestellen bij een webshop zodat ik aan voldoende afwisseling in diersoorten kom.
Door briitje
#3125430
Nynke schreef: Nee, ik wil geen gemalen vlees. Sowieso gaat het maar om een paar kilo. Bedankt dat je even reageerde !
Geen probleem, maar verderop staat ook dat ik het ongemalen mee kan krijgen. Wellicht zijn dit snippers. Kijk maar of het interessant is.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door