Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Jouls
#2521479
Flyball-Junkies schreef: Het heeft even geduurd maar ik heb de lijst weer bij gewerkt.Mocht je ontbreken of fout staan laat het me dan aub even weten dan pas ik het weer aan.
Bedankt :-*
Ik ga kijken of ik zo nu en dan mee kan doen!
Door Vivianneb
#2521685
Rare is dat mijn schoonzusje (zij heeft zelf paarden) vertelde dat op dit moment zoveel paarden naar de slacht gaan (goedkoop verkocht worden aan mensen voor de slacht gewoon vanwege de crisis), waarom is het aanbod dan zo karig?
Door Kemi
#2521697
Vivianneb schreef: Rare is dat mijn schoonzusje (zij heeft zelf paarden) vertelde dat op dit moment zoveel paarden naar de slacht gaan (goedkoop verkocht worden aan mensen voor de slacht gewoon vanwege de crisis), waarom is het aanbod dan zo karig?
Hm...ja. Dat snap ik ook niet, eerlijk gezegt. Maar ik zit dan ook niet in het vleeswereldje, ik profiteer alleen maar van de lijntjes :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2521699
Vivianneb schreef: Rare is dat mijn schoonzusje (zij heeft zelf paarden) vertelde dat op dit moment zoveel paarden naar de slacht gaan (goedkoop verkocht worden aan mensen voor de slacht gewoon vanwege de crisis), waarom is het aanbod dan zo karig?
Hmmmm, misschien zelf een paard opkopen met een aantal Zuid Hollanders ? :)
Gebruikersavatar
Door Manon
#2521779
Vivianneb schreef: Als we een slachterij kunnen vinden dan heb ik paard(en).. (en dat meen ik serieus)
Ik dacht dat in gorinchem één van de weinige paardenslagers van NL zat ;)
Door Vivianneb
#2521781
Zullen we eens gewoon wat gaan proberen te regelen dan? Lijkt me wel erg leuk om een keertje voor hier een hoop paard te hebben zonder enige vvk enzo vanuit verweg (niets ten nadele van anderen, maar het is sowieso voor het milieu beter als we dingen ook gewoon in de regio kunnen krijgen).
Gebruikersavatar
Door Berna
#2521789
Manon schreef: Ik dacht dat in gorinchem één van de weinige paardenslagers van NL zat ;)
Ben wel benieuwd waar dat dan is.......heb igg wel interesse over een tijdje :D
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2521792
Vivianneb schreef: Zullen we eens gewoon wat gaan proberen te regelen dan? Lijkt me wel erg leuk om een keertje voor hier een hoop paard te hebben zonder enige vvk enzo vanuit verweg (niets ten nadele van anderen, maar het is sowieso voor het milieu beter als we dingen ook gewoon in de regio kunnen krijgen).
Goed plan !! Als ik kan helpen of iets moet doen .. Let me know ! (is niet handig als we allemaal los gaan zitten rondbellen en doen denk ik)
Interesse genoeg zo te lezen :)
Door Vivianneb
#2521794
Nou je moet geen slager maar een slachter hebben en eigenlijk met een aantal mensen een paard voor de slacht kopen (die zijn tussen de 50 en 100 euro heb ik ze al voorbij horen komen - slachtkosten erbij en dan zijn we het voordeligst uit. Als je er een slager tussen hebt zitten dan betaal je ook zijn loon erbij.... en dat maakt het meteen duur..
Uitbenen ed dat kan ik desnoods ook nog wel zelf doen.. als ie in grove stukken is dan zijn we al een heel eind (had dit 6 jaar geleden aan me gevraagd en ik had je voor gek verklaard, maar ik sta hier vanalles te plukken en te ontleden tegenwoordig hahahaha).

Of is dit een idioot idee?  ::)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door