Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lieke
#2486887
Hier iemand uit Stadskanaal, heel weinig vriezerruimte en maar 1 hond. (de grotere vriezer komt nog zodra na de verbouwing alle verhuisdozen uit de garage zijn :P)
Door Lida. S
#2486927
Als je ooit eens wat te kort komt. Ik heb heel veel vriesruimte en heel veel op voorraad (moet wel met 9 honden). Ik zit in Nieuw Scheemda, wel niet echt naast de deur, maar het is toch ook geen grote afstand.
Lida
Door Ilona81
#2486946
Lida. S schreef: Als je ooit eens wat te kort komt. Ik heb heel veel vriesruimte en heel veel op voorraad (moet wel met 9 honden). Ik zit in Nieuw Scheemda, wel niet echt naast de deur, maar het is toch ook geen grote afstand.
Lida
Voor mij wel haast naast de deur! Ik woon in Midwolda en heb ook weinig vriezerruimte en maar 1 (redelijk) klein hondje! ;D
De spullen die je aanbiedt in de topics, zijn dat ook spullen die je in je vriezer hebt? Of is dat nog veel en veel meer?

Groetjes Ilona
Door Lieke
#2487148
Dat is super Lida!! Ik zal het zeker onthouden, vooral producten waar bot in zit (zoals karkassen) is voor mij soms lastig om aan te komen..
Er komt (hopelijk volgende zomer) als het goed is een grotere vriezer, dus dat kan ik zelf ook wat meer kwijt, het is toch voordeliger om in grote hoeveelheden in te slaan dan steeds een klein beetje, al die lijntjes hier gaat allemaal met dozen van 10 kg en dat is veel te veel voor mij, ik heb maar 1 grote vriezer la voor de hond ter beschikking.. Dus dat is afwisselen met vleessoorten ook lastig... Ik hou je aanbiedingen in de gaten. Gaan nog al eens naar delfzijl dus die afstand is te overzien  ;)
Door Lida. S
#2487187
Is goed. Ik ontdooi altijd 10 kg tegelijk, haal er voor 1 of 2 dagen vanaf en vries de rest weer in. Helaas ben is wel eens slordig met labelen, zodat ik niet altijd weet wat er in de zakken zit, maar ik begin het te leren. Het is niet de bedoeling dat iedereen hier af en aan loopt, maar als je me van te voren een pb stuurt dan kunnen we wel wat  regelen. Juist karkassen heb ik in overvloed,
Gebruikersavatar
Door Sijtje
#2487661
Lieke schreef: Dat is super Lida!! Ik zal het zeker onthouden, vooral producten waar bot in zit (zoals karkassen) is voor mij soms lastig om aan te komen..
Er komt (hopelijk volgende zomer) als het goed is een grotere vriezer, dus dat kan ik zelf ook wat meer kwijt, het is toch voordeliger om in grote hoeveelheden in te slaan dan steeds een klein beetje, al die lijntjes hier gaat allemaal met dozen van 10 kg en dat is veel te veel voor mij, ik heb maar 1 grote vriezer la voor de hond ter beschikking.. Dus dat is afwisselen met vleessoorten ook lastig... Ik hou je aanbiedingen in de gaten. Gaan nog al eens naar delfzijl dus die afstand is te overzien ;)
Hoi Lieke,

Ook in woon redelijk in de buurt (Boven Pekela, naast Stadskanaal) en haal met enige regelmaat vlees bij Lida. Mocht je kleinere hoeveelheden willen, dan kunnen we best eens delen. Dus wel 10 kg inkopen maar dat verdelen.
Door Lieke
#2487668
Dat is een goed idee Sijtje. Heb nu net d vriezer weer een beetje gevuld dus kan op dit moment niet veel kwijt maar zodra ik weer ruimte heb laat ik het weten :-)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2517088
Hey allemaal,
ik heb een vraagje.

Ik zit op een kattenforum en daar is iemand die als extra kvv voert aan haar kat (ipv blik).  Ze vind het alleen onhandig dat dat vaak grotere porties zijn en ze die dan moet verdelen (en ze die liever zo weinig mogelijk ontdooit  ;)).
Aangezien dierenwelzijn ook altijd leuk is, en die in kleinere porties verpakken, zou ze eigenlijk eens graag Darf proberen.  Ze moet echter veel te veel bestellen om het gratis thuis geleverd te krijgen en dus heb ik voorgesteld hier eens te komen horen of er mensen zijn uit haar buurt (ze woont in Groningen stad) die Darf bestellen.  En of ze dan eens mee kan doen natuurlijk.
Ik veronderstel dat je zowel kat als hondenkvv tegelijk kan bestellen bij Darf...

Als er nog andere voorstellen zijn van kvv-merken die kattenversie hebben en die klein verpakken, zijn die voorstellen ook welkom natuurlijk.  Ze is ook niet vies van afwisseling. ;)
Dus is er hier iemand die haar kan helpen?

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op di 20 nov 2012, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door