Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door bloempje38
#2887494
Ik wil ook mee bestellen, maar wegens gezondheid zou het fijn zijn als ik in de buurt van Tilburg op kan halen. b.v  Tilburg zelf of kaatsheuvel .Auto rijden lukt niet altijd goed
.
Gebruikersavatar
Door doranto
#2887518
bloempje38 schreef: Ik wil ook mee bestellen, maar wegens gezondheid zou het fijn zijn als ik in de buurt van Tilburg op kan halen. b.v Tilburg zelf of kaatsheuvel .Auto rijden lukt niet altijd goed
.
Ik zal het wel een beetje in de gaten houden. Als er iets deze kant opkomt zal ik het hier wel even neerzetten, dan kun je altijd meebestellen als je wilt en het hier af komen halen. Ook kom ik regelmatig in Tilburg en zou het dan ook wel voor je mee kunnen nemen.
Gebruikersavatar
Door bloempje38
#2888072
Doranto schreef: Ik zal het wel een beetje in de gaten houden. Als er iets deze kant opkomt zal ik het hier wel even neerzetten, dan kun je altijd meebestellen als je wilt en het hier af komen halen. Ook kom ik regelmatig in Tilburg en zou het dan ook wel voor je mee kunnen nemen.

Dank je wel zou fijn zijn. en ik ben er blij mee.
Gebruikersavatar
Door doranto
#2894331
Ze zijn voor zover ik weet nog steeds hetzelfde. Mijn honden lusten het graag en het is ook niet zo hard. Qua hardheid een beetje vergelijkbaar met kip vind ik.
Door eelke
#2894348
-sanne schreef: Dat zou fijn zijn!!!
Ik heb alleen wel 40 kg besteld.
Ik weet niet of dat nog in je auto past :)
Ja hoor, daar kan 400 kilo in :)
Omdat het voor mij best een eind rijden is en ik graag voor meerdere mee wil nemen, wilde ik wel graag kijken voor een kleine diesel vergoeding. Maar dat zal nooit veel zijn hoor.
Door eelke
#2894354
-sanne schreef: Snap ik! Kan je het me laten weten.
Bedankt!!
P.s ik heb nog 10 kg extra karkas besteld dus is het 50 kg geworden :-)
Prima! Misschien neem ik nog voor meer mee, dus dan kunnen we meer kosten delen. Spreken we tegen die tijd nog wel even af.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door