Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door chery
#2818722
Ik ben niet vaak op het forum, maar heb voor de liefhebber nog een aantal rollen Ropa(met vis) en een rol van 1 kilo vette vismix van kiezenbrink.
Mijn hond eet absoluut geen vis(alleen sardientjes uit blik HAHA), dus vandaar dat het er maar ligt te liggen.

Wie er belangstelling voor heeft stuur even een pb zodat ik precies door kan geven, hoeveel en welke soort van ropa ik nog heb(is met elkaar toch gauw een kilo of 4 denk ik). Prijs komen we wel uit. Ik woon in assen.
Gebruikersavatar
Door Aradia
#2855095
Ik woon in Assen. Ik ben van barf naar kvv met barf gestapt omdat de katten mee gingen doen en geen barf wilden. Nu wil ik dat langzaam weer veranderen.
Bestel nu regelmatig bij Caroba. Krijg binnenkort een grotere vriezer  ;)
Gebruikersavatar
Door chery
#2860754
chery schreef: Ik ben niet vaak op het forum, maar heb voor de liefhebber nog een aantal rollen Ropa(met vis) en een rol van 1 kilo vette vismix van kiezenbrink.
Mijn hond eet absoluut geen vis(alleen sardientjes uit blik HAHA), dus vandaar dat het er maar ligt te liggen.

Wie er belangstelling voor heeft stuur even een pb zodat ik precies door kan geven, hoeveel en welke soort van ropa ik nog heb(is met elkaar toch gauw een kilo of 4 denk ik). Prijs komen we wel uit. Ik woon in assen.
Ik heb alles nog! Dus liefhebbers! Stuur een pb en we komen er wel uit!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2860789
chery schreef: Ik heb alles nog! Dus liefhebbers! Stuur een pb en we komen er wel uit!
Als je er nou gewoon even een apart topic voor maakt, dan zien meer mensen het en wordt de kans dus groter dat je het vlotter kwijt bent.
Gebruikersavatar
Door Maxioscar
#2884088
Ik wil me hier ook even melden , woon tegen de grens van Overijsel aan , en zal me ook in dat topic melden.
In de buurt van Coevorden woon ik.
Als ik wat kan betekenen dan hoor ik dat graag!
Gebruikersavatar
Door renate1982
#2925882
Voor volgende week vrijdag wil ik een bestelling plaatsen bij Degomeat, mocht er iemand nog wat nodig hebben laat het maar weten voor zondagavond. Afhalen Coevorden.
Door crazybit
#2931115
Hoi,
Wij komen uit stadskanaal en willen ook meer gaan barfen, maar voor 1 hond van 13 kilo hebben wij helaas niet van die grote hoeveelheden nodig...
Dus als er iemand samen wil bestellen, is dat heel fijn!!!

Groetjes Ilona.
Gebruikersavatar
Door Chuiduma
#2941239
Hoi allemaal,
Weet iemand waar ik in de buurt van borger - exloo - emmen sprotjes kan krijgen? Kan het niet.krijgen waar ik de rest van de barf bestel.
Alvast bedankt ^-^
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door