Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Nora
#3469674
Beste forumleden,
Ik ben gestopt met zelf malen omdat ik teveel last heb van artrose. De machine die ik heb is een professionele vleesmolen. Ik heb er alleen kip- en rundvlees mee gemalen en kippenvleugeltjes voor mijn katten, dus hij is nooit zwaar belast. Dit model is professioneler dan de Maxima MM32 want de kop heeft nog een wielvorm die je eraf kunt draaien in plaats van de uitstulpingen bij het huidige model. Verwerking is tot 350kg/per uur/ 1500watt. Het is echt een geweldige machine zonder lampjes en tierlantijntjes, één brok degelijkheid en betrouwbaarheid en de kracht van een os. Evengoed als een WOLF vleesmolen. Hij ziet er als nieuw uit. Erbij zit een RVS-schaal, een worstvuller (diameter 33 mm), vlees-aandrukker, gatenschijven 5mm, 8mm en 10 mm, 1 nieuw en 1 gebruikt mes en een extra RVS schaal om het vlees op te vangen. Ook de handleiding zit erbij. Het model MM32 kost nieuw €786,50. Dit model is eigenlijk beter en ik verkoop de vleesmachine met alle onderdelen voor €475-, Je kunt me in de middag bellen 06/47295755 als je interesse hebt
Laatst gewijzigd door Nora op di 19 mar 2024, 20:10, 2 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door