Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Barfkopen
#3462578
Goedemiddag,

Met akkoord van Charlie Angel hier even een introductie van ons. Wij zijn Barfkopen.nl - Raymond en Cheryl.
Mijn vriendin is afgestudeerd als voedingsdeskundige voor honden & katten en we hebben zelf twee dwerg keeshondjes
waarmee ze gaat starten met fokken. Nu is ze deze opleiding gaan doen omdat ze graag fokkers wil adviseren om zo ervoor
te zorgen dat er minder sterfte en ziektes zijn. Dit ook doormiddel van het voeren van vers vlees.

Omdat ze zelf twee kleine hondjes heeft stond ze soms avonden in de schuur alles te snijden en te portioneren en ze wist dat dit
anders kon maar helaas is het in Nederland bijna niet te vinden.

Dit verhaal vertelde ze mij en zo is Barfkopen.nl ontstaan ofwel het aanbieden van voorgesneden barf van ongeveer 2,5 x 2,5 cm in
handige portioneerbare hersluitbaren zakken voor in de diepvries. Het merk wat we leveren is Barfgold en is lid van de Voff.
We zijn nog druk bezig om ook de grote stukken vlees aan ons assortiment toe te voegen omdat we niet alleen dit willen aanbieden maar
barfkopen.nl moet de barf plek worden voor al je barf producten.

Momenteel leveren we binnen een straal van ongeveer 50 min rond om Gorinchem en in een selecte postcode regio.
2500 t/m 3099 / 3300 t/m 3599 / 3900 t/m 4299 / 4900 t/m 4999 / 5100 t/m 5399.
Mocht jouw postcode er niet bij staan maar zit je wel binnen ongeveer 50 min van Gorinchem dan willen we vragen om even contact op te nemen met ons.

Speciaal voor de leden van Barfplaats.nl hebben we een korting van 9% over je bestelling (minimale besteding van 75 euro) zodat je deze BTW vrij kan kopen.
Coupon code: BARFPLAATSLID

https://www.barfkopen.nl/winkel

De bon laten we tot 1 november 2023 geldig dus profiteer tot dat moment van deze mooie korting.

Mochten er vragen zijn dan zie ik ze graag tegemoet.

Barfplaats wordt gesponsord door