
Dit is wat ik tot nu toe heb ontdekt dat fout gaat:
1) Het gaat in alle gevallen alleen mis bij het versturen van NIEUWE PB's (dus niet met het beantwoorden van bestaande PB's in de PB inbox).
2) Men kiest "bericht opstellen".
3) Men kiest optie "Zoek een lid".
4) Geeft de naam van de gebruiker in.
5) Klikt op "zoek".
6) En men selecteert "[ Selecteer ]" de juiste gebruiker.
7) En dan gaat het mis!!!!
8 ) De naam wordt toegevoegd aan het schermpje : "Ontvangers toevoegen". Dat ziet er goed uit, denk je dan.
9) Maar........, als je hier niet selecteert "toevoegen", wordt je PB niet verstuurt. Tenzij je twee maal de optie "verstuur" kiest (want het systeem selecteert na 1 keer op "verstuur" te hebben geklikt toch de gebruiker als ontvangers.
Probeer het maar eens uit

Als je een PB verstuurt denkt te hebben en deze staat niet "postbak UIT" of "verzonden berichten", dan heb je geen PB verstuurt en ontvangt de ander geen PB.
Mensen die ondanks bovenstaande nog steeds problemen ervaren met het versturen van PB's: stuur een email naar [email protected]. Maar, controleer eerst of je verstuurde PB in je Postvak UIT of verzonden berichten staat. Zo ja, geef aan mij door in welke van deze twee je PB staat. Als je overigens je PB delete voordat de ontvanger je PB gelezen heeft: zal de ontvanger geen PB meer krijgen maar wel een waarschuwingsbericht dat jij (de verzender) de PB hebt weggegooid. Geef me ook door aan wie je de PB hebt verstuurt. En het kan zijn dat ik om je inlog gegevens vraag.