Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Dwarreltje
[quote="signmodel"]
dat is fijn als je die gevonden hebt. ik kom gelukkig niet vaak bij een dierenarts maar die 3x dat ik geweest ben bij die hier was 3x een ramp. bij tannetje voelde het wel goed, maar ja die opereert niet meer. en aangezien de operatie snel moet gebeuren, heb ik geen tijd om diverse praktijken te bezoeken.
[/quote]
Ik ben woonachtig in Otterlo dus je snapt wel wie mijn dierenarts is ;D. Zij stuurde mij voor hartfoto/echo door naar de A30 kliniek in Ede; daar werd ik geholpen door Amanda: topper!  :-* Lief, betrokken, toch nuchter, laat je meedenken maar komt erg bekwaam over.
Later nog een keer terug voor een pyama voor Maxi (tja, je moet wat als meneer 's nachts doordruppelt :'() en toen gelijk even laten kijken naar klein maar groeiend gezwelletje bij 1,5 jarig Spook: heel prettig behandeld. Is op mijn verzoek direct weggehaald toen inhoud niet jofel rook :-\. Heb snel moeite met mensen (tja, het zijn nu eenmaal geen honden), maar naast Tannetje voel ik me erg goed bij Amanda en vertrouw ik haar mijn hondjes elke operatie toe. Echt een aanrader.
Door signmodel
tannetje wilde mij volgens mij ook doorverwijzen naar hun, vond het te ver, aangezien ik toettoet heb. ben naar kortenoord gegaan op anrden van meerdere mensen en eindelijk ben ik tevreden over een dierenartspraktijk.

waarschijnlijk is het niks ernstigs, ze hebben ook rugfoto's gemaakt (kwam ik helemaal niet voor) en het is goed mis. de ruimte tussen 2 wervels is te klein. is een aangeboren afwijking, komt ook nooit meer goed. meisje heeft dus ook dr hele leven al last van dr rug. en ze heeft spondylose, maar daar hoef ik mij niet druk om te maken, staat in het niets van de te nauwe ruimte tussen de wervels. ook geen antiobiotica mee na de kleine ingreep, gasnarcose gehad zonder erom te hoeven vragen en geen onnodige pijnstillers maar visolie en PUUR rug.

zij leeft al dr hele leven zo en weet niet beter, ik moet even wennen aan het idee dat ze echt bijna niks meer mag en kan (gaf ze zelf al aan)
Door Fenixjuh
Wat bedoel je met 'westen' ?

Edit: Ik zie nu dat het een zaterdag betreft.. Mijn vriend rijdt op vrijdags de A15 af...
Laatst gewijzigd door Fenixjuh op wo 28 aug 2013, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bertine
Fenixjuh schreef: Wat bedoel je met 'westen' ?

Edit: Ik zie nu dat het een zaterdag betreft.. Mijn vriend rijdt op vrijdags de A15 af...
Daarmee bedoel ik Alles ten westen van Hardewijk, Ede, Nijmegen.

Soms is er aan die kant van t land een rit met leuke spulletjes. Maar om zomaar ff voor te rijden wordt dat veel te duur. Mocht er iemand zijn die af en toe die kant op gaat en wel wat mee wil nemen, dan kan ik misschien iets regelen.
Door Shanti en co
Ik ga eind deze week bestellen bij degomeat, het word dan volgende week dinsdag (24 september) geleverd in Hattem.
Als er nog mensen mee willen bestellen kan ik de bestelcode geven.
Door signmodel
Bertine schreef: Wie heeft er interesse in producten van dit topic als ik me als verzamelpunt opgeef? Er moet voor minimaal 100 kilo besteld worden.Datums nog onbekend. Voor zover ik nu weet zit alles in dozen van 10 kilo verpakt per kilo.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,117605.0.html

graag PB als je evt mee wilt doen dan kan ik kijken of het haalbaar is.
ik wil wel mee doen hoor. ben ik de enige??
Door Fenixjuh
Het is niet de bedoeling dat iedereen voor een kilo de slachterij opkomt natuurlijk wat hij wel ziet zitten we hebben hem inmiddels veel laten lezen over dit onderwerp om 1 x per week bij verzamelgroepen door het hele land bv voor een aantal klanten een bestelling neer te zetten, altijd in doosjes van 10 x 1 kilo en dat deze dan zelf het verder uitwerken
Ik heb interesse om met mensen te delen, verpakkingen van 10 kilo krijg ik hier echt niet weg..
Door Bertine
Fenixjuh schreef: Ik heb interesse om met mensen te delen, verpakkingen van 10 kilo krijg ik hier echt niet weg..
Waar woon je? Ik kan best een paar kilootjes missen van wat ik bestel.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door