Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Starfish
joel schreef: en nog even een vraagje.....
Is er hier interesse in een bestelling bij versvoer.nl voor in de 2de week van juni (rond 10 -15 juni)?
Wordt dan geleverd in Nieuwegein.
Jaaaah interesse!! :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Starfish op di 21 mei 2013, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door joel
Starfish schreef: mijn bestelling staat op 31,70

wil iemand iets meebestellen?
Mijn bestelling komt rond de 15 euro.
Ik zal morgen een bestel topic openen oke? Er is vast nog wel iemand die meebesteld :biggrin2:
Door Khari
hoi allemaal

Ik heb nogal een probleem. Gister een aanrijding gehad en mag en kan mijn autootje niet meer de weg op.
Nu staat er op 24 en 25 mei een bestelling die ik op zou halen in tiel en zaterdag in Houten. Is er iemand die mij uit de brand kan helpen beide dagen?
Door Burretje
Wat vervelend Annette! Heb je zelf niets?

Ik kan je helaas niet helpen die dagen. Mijn agenda staat vol afspraken. Kan je via je verzekering geen vervangend vervoer krijgen?
Door Miranda 1
Balen Annette. Ik kan je helaas ook niet helpen omdat ik een weekend weg ben.

Ik hoop dat er een oplossing komt.

Ik zou het ook even op de facebook pagina zetten want dat wordt vaak sneller gelezen.
Door joel
O Annette, wat een schrik! Hoop dat je zelf ongedeerd bent?
Hoe graag ik het zou willen, kan niets voor je betekenen zaterdag.
Door Leila_J
Heb net ook op fb gereageerd, maar kan je helaas niet helpen. :( Ik kom net uit het ziekenhuis en logeer een paar dagen met de honden bij mijn ouders. Ik ga zaterdag wel even de lamsoren ophalen in Houten maar ik ga daarna dus niet naar Utrecht. Voel me dan ook nog niet goed genoeg om een ommetje te rijden... :(
Door Khari
Ik zelf heb een pijnlijke pols en spierpijn in nek en schouders. Het was een flinke klap, werd van de weg geduwd door een auto die van de parkeerplaats ineens de weg opschoot. Ik kon met veel moeite op de middenberm blijven. Autootje zal morgen wel total los worden verklaard, passagiers kant voor ziet er niet uit, ligt helemaal open.

Ik hoop echt wat te vinden nog zo snel met het vervoer :-\
Door Khari
Nek en schouders begon ik vandaag pas te voelen als spierpijn.
Morgen moet ik werken, ben benieuwd of het gaat. Vandaag kon ik rustig aan doen en stoppen als het niet gaat. Ik zie wel morgen anders hebben ze pech
Door Burretje
Ja, dat is kenmerkend voor een whiplash. Vrijwel iedereen onderschat dat. Mensen denken altijd dat het spierpijn is en dat het wel over gaat. Degenen die er hun leven lang last van houden, hebben daar later gruwelijke spijt van.
Door joel
Burretje schreef: Ja, dat is kenmerkend voor een whiplash. Vrijwel iedereen onderschat dat. Mensen denken altijd dat het spierpijn is en dat het wel over gaat. Degenen die er hun leven lang last van houden, hebben daar later gruwelijke spijt van.
sluit ik me bij aan....eerst goed voor jezelf zorgen hoor, (werken kan altijd nog als je weer helemaal fit bent) kan ja daarna weer voor anderen zorgen ;)
Door Berna
Pfff....hopelijk vind je een oplossing. Als het echt niet lukt dan rij ik via Maarssen.
Ik moet ook langs Veenendaal, dus kom via de A12.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door