Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Leila_J
Even mijn berichtje van FB gekopieerd:

Ik zou even een gil geven als mijn vriezer leeg begon te raken en ik bij Degomeat wil gaan bestellen. Die tijd is nu aangebroken! Als het even kan wil ik graag binnen nu en 2 weken een bestelling plaatsen. Zijn er mensen die dan mee willen doen?

Zelf kom ik uit rond de 40 euro. Ik wil het dan bij mij thuis in Utrecht (ondiep) laten bezorgen. Eventueel zou ik bijv. op het parkeerterrein van tuincentrum Overvecht kunnen gaan staan als er mensen zijn die het vervelend vinden om in Utrecht te rijden. Het moet wel dezelfde dag opgehaald worden, want ik heb helaas geen extra vriezerruimte.
Door Khari
Ik wil graag mee bestellen maar gaat voor mij echt niet lukken voor mei.
Ik heb niet veel nodig, als het nog even tot begin mei bij je mag logeren kan ik meebestellen
Door Leila_J
Wat zou je willen bestellen? Ik heb namelijk echt maar heel weinig vriezerruimte dus meer dan een kilo of twee van iets plats gaat helaas niet lukken.  :-\ Is er niet toevallig iemand anders in de buurt met een vriezer waar ook nog wat in past?
Door Yvonne K
Ik wil eventueel wel rijden maar ik denk dat ik zelf niet zal bestellen.
Dat betekent dat ik wel alle benzinekosten vergoed wil.
Als ik voor 100 kilo rij is dat 0,20 cent.
Voor 200 kilo is het 0,10 cent per kilo.
Door **Jillaroo**
Ik moet eerst even kijken hoeveel plek in nog heb, krijg eind mei behoorlijk wat binnen en mijn hertemeneer houdt ook al heel wat kilo's achter. dus ik kan het nu nog niet zeggen.
Door Simone V
Ik moet een bestelling ergens gaan plaatsen. Dat zal begin juli zijn, als we net terug zijn van vakantie. Aangezien ik mijn vriezer voor die vakantie leeg wil hebben, moet hij erna toch wel weer vol raken  ::) Anders heeft liefje niks te eten.
Ik heb een vergelijkend warenonderzoek gedaan tussen Lupa en Herby en dat scheelt bijna de helft zeker met de transportkosten van lupa erbij.
Bij Herby kom ik zelf uit op 35 euro, maar dat moeten er minimaal 100 worden.
Zijn er mensen die willen meebestellen?
Ik wil het laten bezorgen in het weekend na woensdag 3 juli (dan kom ik terug van vakantie)
Ik woon in Amersfoort.
ik hoor het wel!
Door joel
en nog even een vraagje.....
Is er hier interesse in een bestelling bij versvoer.nl voor in de 2de week van juni (rond 10 -15 juni)?
Wordt dan geleverd in Nieuwegein.
Door Miranda 1
joel schreef: en nog even een vraagje.....
Is er hier interesse in een bestelling bij versvoer.nl voor in de 2de week van juni (rond 10 -15 juni)?
Ik heb iets van 150 kilo besteld in juni dus nee.
Door Burretje
joel schreef: en nog even een vraagje.....
Misschien, ligt er een beetje aan of ze tegen die tijd nog een leuke aanbieding heeft voor spiervlees.

Wanneer is de uiterste datum om te bestellen?
Door joel
Burretje schreef: Misschien, ligt er een beetje aan of ze tegen die tijd nog een leuke aanbieding heeft voor spiervlees.

Wanneer is de uiterste datum om te bestellen?
tis meer even om interesse te peilen. Tis eigenlijk voor mijn zus die van alles een beetje wil bestellen (kat lust niet alles), maar dus ook bij lange na niet aan de 50 euro komt......
Ik heb ook niet echt iets nodig, dus dan zal het hier niet doorgaan en anders moet ze zelf even bestellen bij haar in de provincie .
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door