Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Xerox
Welkom Peter!

Bertine schreef: Ja Xerox, ik wil graag 10 kilo. Misschien komt er nog een bestelling bij voor iemand. ik kan rijden vanaf arnhem naar dinxperlo Wil jij dan voor mij tot arnhem meenemen?
Bertine, ik moet je nog mailen :-\ Ik heb de afgelopen weken in een achtbaan gezeten en mijn stage is vanmiddag stopgezet, dus ik heb even met mijn gedachten ergens anders gezeten :-X

Over de lamsribben: ik rijd inderdaad een lijntje Deventer - Arnhem. Vvk hangen af van het aantal kg's die ik meeneem, dat laat ik per pb dan nog weten aan de medebestellers. Graag je bestelling zelf in het topic van Ramses zetten met mijn naam erbij! :)
Laatst gewijzigd door Xerox op do 28 mar 2013, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bertine
Xerox,

Ikk an me helemaal voorstellen dat je met je gedachten ergens anders zit hoor, dus rustig aan met dingen die geen prioriteit hebben. en als je er aan toe bent mail je me maar. Geen enkel probleem.

Ik zal mijn bestelling in het topic zetten van Ramses. Fijn dat je het mee wilt nemen. Als je hulp nodig hebt, laat het rustig weten. Ik heb zeeen van tijd!
Door Fenixjuh
Ik sla over, eenheden per 10/15 kilo gaat mij ECHT NIET lukken.. Kan ook niet zeggen, als iemand daar de helft van neemt, lukt het wel, want weet niet zo goed wat ik nodig heb (vlees + orgaan en long oid om te drogen, maar niet van bepaalde diersoort)
Door judith vd
BlissSpirit schreef: Niemand??
Nee, lief van je, maar als de bestelling bij Nienke doorgaat, dan heb ik voldoende.
Wilde je misschien iets delen? Daar ben ik altijd voor in ::).
Door BlissSpirit
judith vd schreef: Nee, lief van je, maar als de bestelling bij Nienke doorgaat, dan heb ik voldoende.
Wilde je misschien iets delen? Daar ben ik altijd voor in ::).
Nee, geloof het niet. ;D
Ja, misschien hert/haasvlies. Maar twijfel heel erg of ik de gok zal nemen.
Iemand dit al eens gehad van Lida?
Zit nu het hert en lama van Sietie niet door gaat straks echt om spiervlees verlegen. :-[
Door Too
BlissSpirit schreef: Niemand??
Nee,allemaal veel te grote porties voor mij.... sorry

Is er trouwens een Arnhemmer/se die binnenkort bij Dego of een vergelijkbare bron gaat bestellen?
T gaat bij mij altijd om maar heelkleine hoeveelheden...
Laatst gewijzigd door Too op wo 03 apr 2013, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BlissSpirit
Too schreef: Nee,allemaal veel te grote porties voor mij.... sorry

Is er trouwens een Arnhemmer/se die binnenkort bij Dego of een vergelijkbare bron gaat bestellen?
T gaat bij mij altijd om maar heelkleine hoeveelheden...
Hahaha, dat hebben jou katzels toch zo op :-*
Mocht je een keer ergens om verlegen zitten, dan weet je me te wonen hé ;)
Door Too
BlissSpirit schreef: Hahaha, dat hebben jou katzels toch zo op :-*
Mocht je een keer ergens om verlegen zitten, dan weet je me te wonen hé ;)
Ze zijn op dieet.... :biggrin2:
En ja ik weet t nog, kan zomaar zijn dat ik je 1 dezer dagen bel... we hebben een beetje eb in de vries
Door Leontine
Ik ga 24 mei rund van Nadia en konijn van orinake ophalen in Eindhoven. Ik rij een lijntje naar Tiel, dus als iemand nog wil maar geen vervoer heeft, ik kan ongeveer 300 mee brengen. Vvk delen we zal rond de 10 cent worden per kilo.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door