Moderator: Charlie Angel
signmodel schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 354.0.htmlThanks, waar je die nou vandaan haalt? Heb met mijn neus gekeken zeker ? ???
BlissSpirit schreef: Ik heb nog 1,7 kg eendenvoetjes van VSE in de aanbieding.
Heb nog veel voetjes liggen en het past niet meer
Mag weg voor €2,50.
Kan het woensdag meene
men naar Lobbes2009 met de SW levering.
Of zaterdag naar de carpool Arnhem als de nijntjes van Michiel komen.
wijkje schreef:Super, dan bewaar ik ze voor je.
ik wil ze wel. alleen moet kijken wanneer ik ze kan oppikken
robbiekomvoor schreef: Mocht Janine er toch vanaf zien,wil ik ze graag hebben.![]()
Cisca schreef: Zijn er nog mensen in de omgeving van Rhenen (Ja dat is Utrecht en niet Gelderland maar wel het uiterste puntje tegen Gelderland aan... :p) die binnenkort wat bij Degomeat zouden willen bestellen?Bij nader inzien denk ik dat ik in mijn eentje nog niet aan de 60 euro grens kom (onder de 60 euro ruim 10 euro verzendkosten..)
Ik zag dat zij wel interessante prijzen hebben voor spiervlees (kom ik bijna te kort) maar ga in mijn eentje zeker niet aan 100 euro komen ivm verzendkosten.
Ik wou over een week of 2 a 3 gaan bestellen, dan heb ik namelijk al het vlees/bot spul binnen via lijntjes hier en kan ik mooi zien hoeveel ruimte ik ongeveer over hou voor spiervlees. Als ik nu al ga bestellen ben ik bang dat mijn ogen wat te groot worden en het er straks never nooit niet inpast.
RTenKiba schreef: Wij zijn van plan vers voer te bestellen bij Degomeat voor 15 maart. Zijn er hier nog mensen in de omgeving Nijmegen die mee zouden willen bestellen? Zo ja, stuur ons maar een PBIk ben de 16e in de buurt!
Groetjes,
Tommy & Rianne