Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
baileys schreef: Als je het nou goed inplant, kunnen we misschien samen rijden...
Daar zat ik ook al aan te denken. Ik wil alleen geen grote levering doen, max 200 kilo. Ik heb van Nadia een snelle reactie gehad dat het mogelijk is om een levering te organiseren. We moeten de rest nog afspreken. Het is voor mij ook afhankelijk hoe ver er van te voren betaald moet worden. Ik wil zelf wel wat kilo's bestellen. Maar als ik meer weet neem ik wel contact met je op.
In maart kan ik op zaterdag alleen de 30e. De zaterdagen ervoor moet ik werken.
Door baileys
baileys schreef: Zou jij voor mij ook wat mee kunnen nemen (5kg parelhoen en 5kg kalkoennek) en voor mij kunnen bewaren tot zondag.
Ben die hele zaterdag weg, en kan het dus pas zondag halen. Hoeft niet perse in de vriezer, moet het toch verdelen.
Heb je deze gezien Khari??
Door PHe
Mijn vriezer begint ook aardig leeg te geraken en de kans is heel groot dat Kancha weer gaat barfen...dus ik doe weer een rondje barfplaats. Mag ik ook meedoen met de runderlippen? Zijn ze hier ook dol op.
Ik wil dan maar een paar kilo hoor...

Ik hoor het wel.
Groetjes,
Petra
Door Miranda 1
PHe schreef: Mijn vriezer begint ook aardig leeg te geraken en de kans is heel groot dat Kancha weer gaat barfen...dus ik doe weer een rondje barfplaats. Mag ik ook meedoen met de runderlippen? Zijn ze hier ook dol op.
Ik wil dan maar een paar kilo hoor...

Ik hoor het wel.
Wat goed dat ze weer kan gaan barfen. Ik neem aan dat het dus goed gaat.

Als het rond is ga ik een topic starten. Maar ik verwacht dat er wel interesse in is.
Door Khari
baileys schreef: Moet ik het zelf bestellen in het topic van Daantje of doe jij dat?
Ik wil het wel mee bestellen, moet de mijne toch nog aanpassen
Door baileys
Khari schreef: Ik wil het wel mee bestellen, moet de mijne toch nog aanpassen
Zou er dan nog 5kg parelhoen en 5kg haaskarkas bij kunnen.
Dat maakt dan 20kg bij elkaar.
Door baileys
baileys schreef: Zou er dan nog 5kg parelhoen en 5kg haaskarkas bij kunnen.
Dat maakt dan 20kg bij elkaar.
Te snel geweest, haaskk gaat per 5kg. Maar volgens mij wilde er nog iemand delen toch....??
Door Miranda 1
Baileys en ik gaan 9 maart runderlippen, runderhart en runderstrotten halen bij Nadia. Als het lukt gaat Nadia vanavond een topic openen.
Door PHe
Het gaat heel erg goed met Kancha....we fietsen alweer met hem en hij doet net alsof er niets meer aan de hand is ;D
Ik blijf nog wel tot en met mei kvv voeren, maar daarna weer langzaam over naar bot. Maar al het gedroogde spul gaat erin als koek en heeft hij helemaal geen last van. We hebben donders geluk gehad denk ik dan maar....

Ik wacht het topic met spanning af....runderlip en runderhart staat er op mijn verlanglijstje...
Miranda 1 schreef: Wat goed dat ze weer kan gaan barfen. Ik neem aan dat het dus goed gaat.

Als het rond is ga ik een topic starten. Maar ik verwacht dat er wel interesse in is.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door