Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
robbiekomvoor schreef: Wie wou er ook alweer gedroogde piemels van Floris?
Ik ga ze binnenkort bestellen.
Ikke, ikke en ikke :D
Maar dat wist je al ;)
Als het kan dan 15 piemels
Door Quibus
@ Barfers in/omgeving Nijmegen:

Quibus en Boef willen eventueel wel een doos haring bestellen voor Nijmegen en (directe) omgeving. ..We hebben dan wel ongeveer 7,5 kilo over...

Quibus kan 2,5 KG kwijt en ik zelf maximaal 10 kilo.

Iemand in de directe omgeving van Nijmegen interesse in die andere/overgebleven 7,5 kilo?
Stuur a.u.b dan even een pm/reageer hier: http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=9485.new;topicseen#new
Gr. Boef en Quibus!
Door Boef
Quibus schreef: @ Barfers in/omgeving Nijmegen:

Quibus en Boef willen eventueel wel een doos haring bestellen voor Nijmegen en (directe) omgeving. ..We hebben dan wel ongeveer 7,5 kilo over...

Iemand in de directe omgeving van Nijmegen interesse in die andere/overgebleven 7,5 kilo?
Stuur a.u.b dan even een pm/reageer hier: http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=9485.new;topicseen#new
Gr. Boef en Quibus!

Quibus, Marjo en marcoenjacueline, jullie hebben hierover pm :D
Door Xerox
Is er al iemand vervoerder voor de levering van Jolanda 1 februari met (o.a.) lamavlees? Ik wil er heeeel graag wat van hebben en zou met mijn pa ook willen rijden, ware het niet dat we geen geschikte auto en/of aanhanger hebben  :-\. Mocht er niemand kunnen rijden maar wél vervoer te leen hebben, doe dan even een berichtje!
Door Boef
Quibus schreef: @ Barfers in/omgeving Nijmegen:

Gr. Boef en Quibus!
Die 7,5 kilo, daar is er nog 4 kilo van te verdelen/over te nemen :D

Interesse?

Stuur pm naar Quibus of naar Boef.
Door TuttiFrutti
Xerox schreef: Is er al iemand vervoerder voor de levering van Jolanda 1 februari met (o.a.) lamavlees? Ik wil er heeeel graag wat van hebben en zou met mijn pa ook willen rijden, ware het niet dat we geen geschikte auto en/of aanhanger hebben :-\. Mocht er niemand kunnen rijden maar wél vervoer te leen hebben, doe dan even een berichtje!
Ik wil ook heeeel graag lama.
Helaas heb ik ook geen geschikte auto om voor een lijntje te verzorgen :-[
Door Unicorn
Iedereen een gelukkig 2013

Hier een eigenaar van 2 barf hondjes, en 2 katten probeer ik ook over te zetten naar kvv. Woon in Barneveld, ben getrouwd en moeder van een zoon
Door Boef
Boef schreef: Die 7,5 kilo, daar is er nog 4 kilo van te verdelen/over te nemen :D

Interesse?

Stuur pm naar Quibus of naar Boef.
De doos (20 kilo) is inmiddels helemaal verdeeld!
Door Genji Miles
Hallo allemaal, wij hebben ons al voorgesteld in de Bar-plaats, maar willen ons hier ook even melden. We wonen in Arnhem en doen dus graag mee in deze verzamelgroep :)  :D
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door