Moderator: Charlie Angel
arenda schreef: Pfff, das nogal veel he? 50 kg? Jammer is dat... Want t vlees aan t karkas is altijd wel goed :-s(En goedkoop €0,50 p/kg) Daarom proberen we het ook met twee of meer te doen. Dus als je mee wilt doen... hier verzamelen
WillyP schreef: (En goedkoop €0,50 p/kg) Daarom proberen we het ook met twee of meer te doen. Dus als je mee wilt doen... hier verzamelenEens een bestelling organiseren he.![]()
WillyP schreef: Hoi, Lucie, dan ben je toch wie ik dacht dat je was...Hoi Willy,En ik ben inderderdaad degene die 'weleens' (elke week twee keer) bij Wendy komt. Wij bestellen bij Huis Ter Mee regelmatig kipkarkas. Het is alleen nu zo dat je per 50kg moet afnemen in één keer. Dus als je een keer mee wilt doen, kan dat vast.
Lucie110 schreef: Hoi Willy,Ja, inderdaad leuk om zo bekenden tegen te komen
Grappig is dat om er via barfplaats achter te komen wie er nog meer barft en ze dan nog kennen ook. Jij doet dit vast al vele jaren of niet ?
Ik ben nog een beginner, mijn Jacky barft nu 12 weken maar dat lijkt echt al veel langer misschien omdat hij al heel wat heeft weggewerkt.
Wat Huis Termee betreft wil ik zeker graag een keer meedoen. Ik weet niet wanneer je van plan bent weer te bestellen. Voor de bestelling bij SW staat er voor mij 20 kilo kipkarkas genoteerd dus in principe ben ik nog even voorzien maar aan de andere kant ik kan nog wijzigen en die van Termee zijn nog biologisch ook. Toevallig heb ik gisteren een mailtje gestuurd naar Huis Termee met de vraag of ze een prijslijst hebben met Barf producten (nog geen mail terug gehad). Hebben ze ook konijn of haaskarkassen want daar begin ik wel gebrek aan te krijgen en die heeft SW jammer genoeg niet.
WillyP schreef:Wij hebben zelf nog niet zo lang geleden bij Ter Mee kip gehaald. dus hier ook nog een tijd voldoende. Maar ik zal het in de gaten houden, als er weer kip nodig is bij mij of mijn vriendin dat geef ik hier wel een gil. Konijn of haas hebben ze niet. Het is vooral kip, eigenlijk alleen maar kip. Ik heb het ook al zo vaak gevraagd, maar ze krijgen alles als bijna kant en klaar, behalve de kip. En het wild wordt in zijn geheel verkocht.Dank je Willy, dat je een gil wil geven als jullie weer gaan bestellen.
WillyP schreef: Volgens mij was'ie er nog niet: de Zeeuwse verzamelgroep!
Vermeld even wie je bent en waar je vandaan komt.
Ik zet je naam en waar je vandaan komt erbij en kun je in één oogopslag zien waar en met wie je kunt 'verzamelen'.
Walcheren:
Willy -> Grijpskerke
Arenda -> Arnemuiden
Flin -> Vlissingen, manFlin rijdt regelmatig tussen Vlissingen en Terneuzen.
Lucie110-> Sint-Laurens (Middelburg)
Gorna Woon in Kattendijke vlakbij Goes.
Zuid-Beveland:
Suzanne -> Lijntje vanuit Kaatsheuvel. Komt met regelmaat in de buurt van Goes, in de weekenden.
Martine (Martine-tom) -> Goes
Schouwen-Duiveland:
Ilona (malimaniac)-> Burgh-Haamstede
Zeeuws Vlaanderen:
België:
Pearlsofpassion -> Stekene (België), vlakbij Hulst
Flightleader -> Gent (België), rechtstreekse busverbinding met Goes
Veerle-ScrappiToo ->Zelzate (België) 4 minuten van Sas van gent en ongeveer 15-20 minuten van Terenuzen. Haalt regelmatig op bij Tamara in Nevele.
Eelke -> Bergen Op Zoom
Orinake -> Nevele (ZO Vlaanderen/België) lijntje met Bergen Op Zoom naar Eelke
Djoyce -> Zit in Huijbergen = gemeente Woensdrecht en dat ligt weer tegen Zeeland aan.
Ik rij meestal 1x in de maand naar Goes en vanaf volgende maand 1x per week naar Baarland, net onder Goes.
orinake schreef: Voor 15 juni heb ik geen plek meer voor konijn. Maar 20 juli rijd ik naar Eindhoven met konijn.Dat zou zeker niet verkeerd zijn
Misschien dat er een lijntje kan gevormd worden voor jullie?
FiveIslands schreef: Ik wil wel mee doen.Ik heb je bij de lijst op pagina 1 gezet.
Yvonne uit Heinkenszand (Zuid Beveland)