Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door siempie73
#2586430
Volgens mij zijn wij gewoon te hebberig allemaal.
Iedereen heeft hetzelfde probleem.
Maar ik heb dus ook nig paard liggen dus sla ff een ronde over.
Het vlees op de foto is trouwens wel errg mooi!!!!!
Door happy girl
#2593052
iemand een idee waar ik hier de omgeving mooi spiervlees "vind"?? of lijntjes die regelmatig deze kant op komen? onderhetmomvannietgeschotenisaltijdmis ;-)
Door Larkin
#2593371
happy girl schreef: iemand een idee waar ik hier de omgeving mooi spiervlees "vind"?? of lijntjes die regelmatig deze kant op komen? onderhetmomvannietgeschotenisaltijdmis ;-)
Ligt eraan hoeveel je nodig bent.
Ik heb op dit moment nog 40 kilo paardespiervlees liggen en 8 kilo runderspiervlees.
Woon wel in Schildwolde maar bij veel kilo's wil ik wel een stuk die kant op komen via de A7
Door happy girl
#2593387
nou niet zo heel veel , heb maar een kleine hond ;-)) schildwolde is 1,5 uur rijden ongeveer dus das me iets te ver voor een paar kilootjes jammer genoeg ;-(
Door Lambchop
#2594322
Ook een Almeerder hier  ::)  en als iemand uit Almere wat leuks over heeft in zijn/haar vriezer tegen een normale prijs houd ik mij ook aanbevolen (graag een pbtje). Of als iemand meedoet met een lijntje hoor ik het ook graag  ;)

Sta ook altijd open voor tips over adressen om te barfen in Almere. Verkrijgbaar spul uit Almere zelf is nogal een opgave vind ik helaas.
Laatst gewijzigd door Lambchop op do 07 feb 2013, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cairodyn
#2630065
Iemand interesse in een bestelling samen plaatsen bij floris? Kalfspiemels etc topic? Stuur mij dan even een pb voor komende vrijdag dan kunnen we wellicht samen doen en de vervoerskosten delen? Ik woon in lelystad.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door