Eertje schreef: En al die aantrekkelijk lekkere vleesjes moet ik allemaal even aan mijn natte neuzen voorbij laten gaan! IK ZIT VOL!Ik zit nog steeds in de ontkenningsfase..![]()

Moderator: Charlie Angel
Eertje schreef: En al die aantrekkelijk lekkere vleesjes moet ik allemaal even aan mijn natte neuzen voorbij laten gaan! IK ZIT VOL!Ik zit nog steeds in de ontkenningsfase..![]()
Vivianneb schreef: Ik zit nog steeds in de ontkenningsfase..En hoe voelt dat?!![]()
Eertje schreef: En hoe voelt dat?!Nu wel goed.. totdat al die dozen weer in de keuken en in de tuin staan en mijn man moppert dat er alweer geen la voor hem is![]()
Jasmin schreef: Ja, de hele nijnen, maar de karkassen hebben volgens mij ook bij de darmen in een bak gelegen. Het ziet er bruinig uit en ze ruiken ook een beetje naar poep.ik vind het persoonlijk jammer dat je dit niet aan mij gemeld hebt van de karkassen...
Jammer, hoor.
Vivianneb schreef: Nu wel goed.. totdat al die dozen weer in de keuken en in de tuin staan en mijn man moppert dat er alweer geen la voor hem isDat komt mij nou ook heel erg bekend voor!![]()
Vivianneb schreef: Ik kom langs Rotterdam gereden dus we kunnen wel een stopplek afsprekenoeh dat zou helemaal geweldig zijn!
Jantina schreef: Kan ik nog iemand uit de regio blij maken met 5 kg konijnspiervlees van de levering van Jolanda van vorige week? Mag weg voor 12,50 Euro.Als je het nog hebt, heb ik ook interesse.
Vivianneb schreef: Nu wel goed.. totdat al die dozen weer in de keuken en in de tuin staan en mijn man moppert dat er alweer geen la voor hem isDaarom mag ik pas eind april weer gaan bestellen.. ehm tussendoor haal ik nog wel even bij Sarah haas![]()
Monique77 schreef: Ik kan (samen met het konijn van die dag) nog 100 kilo meer vervoeren op 6-4-2012 voor het rund en/of konijn !Ooooo wat ben jij gemeen, nu ga ik weer twijfelen
Dus voor diegene die in Zuid Holland nog willen bestellen, het kan met mij mee naar Berkel en Rodendijs, maar na deze extra 100 kilo stop ik echt![]()
ChantalKrijn schreef: Ooooo wat ben jij gemeen, nu ga ik weer twijfelen![]()
Joyce1985 schreef:Lippen heb ik nog 8 kilo, dus die hoef ik nietHier hetzelfde probleem!
Ik zit te twijfelen of ik die lippen zal bestellen. Maar ik vraag me af of ik dat wel in stukken durf te knippen![]()
![]()
Joyce1985 schreef:als je ze wil drogen hoef je ze niet in stukken te knippenen......ze zien er niet meer als lippen uit hoorHier hetzelfde probleem!
Ik zit te twijfelen of ik die lippen zal bestellen. Maar ik vraag me af of ik dat wel in stukken durf te knippen![]()
![]()