Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#2126746
Hier ook een noord hollander....... hier 5 honden (3 oudjes) en 6 katten,  ik voer nu nog kvv van Lotgering met af en toe wat anders, ik wil alles wel proberen.
En heb me in elk geval al voor 10 kg paard laten noteren (levering november)

Ik zou op zich ook wel lama en Fazant willen proberen maar het is meteen wel veel (en konijn.....)
Zou ik evt ipv 10 kg, 5 kg per diersoort bij iemand kunnen ophalen???

Heb wel een aardige vriezer maar ik weet niet of ik het dan kwijt zou kunnen + nog kvv ..........

Ik heb nog beginners natuurlijk en je weet nooit wat ze lekker vinden maar ja als er niks anders is dan moeten ze wel he....... alleen de oudjes mogen wel geholpen worden (de chihuahua heeft bijna geen tanden meer maar kippenpootje ging wel prima,,,,,)
#2129033
Ja ik had haar gevonden op marktplaats en de tip Barfplaats gegeven.............. hoop dat ze ook meer dan 100 kg kan krijgen  :D ze heeft veel reactie's.
Ik wil ook 10 kg had ik al via marktplaats aangegeven (ook hier) maar dit gaat wel goed hopelijk is het ook  mooi vlees.......
Laatst gewijzigd door petramarcel op za 08 okt 2011, 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#2129535
Hier ook een barfer, ik haal mijn versvlees tegenwoordig bij Richard versvoeding en haal het op in Hoofddorp. Ik heb een boxer van een jaar, word 12 oktober, 1 jaar. Eet 1 kilo per dag en krijgt een karkas extra erbij. Dus zo ongeveer, 1200 tot 1300 per dag. Ik lees graag even mee. Tevens haal ik mijn kipprodukten in Blokker bij Vleesch Dubois. Kipkarkas 60ct de kilo en kippennek 50ct de kilo.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door