Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door zhiva
dan zou het dus vanaf lelystad zijn, dan kom ik over joure. Ik zal rond de € 15,00 aan brandstof kwijt zijn denk ik.
Dat wil ik dan gewoon delen door het aantal bestellers. Dan hoef ik ook niet te berekenen hoe het met kilo's zit. Is dat wat?
Door Yora85
zhiva schreef: dan zou het dus vanaf lelystad zijn, dan kom ik over joure. Ik zal rond de € 15,00 aan brandstof kwijt zijn denk ik.
Dat wil ik dan gewoon delen door het aantal bestellers. Dan hoef ik ook niet te berekenen hoe het met kilo's zit. Is dat wat?
lijntje zit al vol lees ik net :(
Door zhiva
tsja, ik heb op pagina 3 al aangegeven dat ik mee wilde bestellen en daar kwam op pagina 7 pas een reactie op, dus ik weet niet of die 50 kg er al bij inzit, heb nu even navraag gedaan. Duimen dan maar  ;)
Door Yora85
zhiva schreef: tsja, ik heb op pagina 3 al aangegeven dat ik mee wilde bestellen en daar kwam op pagina 7 pas een reactie op, dus ik weet niet of die 50 kg er al bij inzit, heb nu even navraag gedaan. Duimen dan maar ;)
niet gelukt lees ik net jammer
Door Flamingo
Wie kan ik blij maken met 3,5 kilo Fazantenbouten. Mijn hond is er namelijk niet gek op en eet het met lange tanden.
Het is verdeeld in 7 zakjes van ongeveer 500 gram.
Op te halen in Zuidwest Friesland of evt. Kop van Noord Holland. Mag weg voor 10 euro.
Door zhiva
Nog liefhebbers voor het lijntje van SW in Marknesse? Ik rijd van Marknesse A6 - Joure, A7- tot sneek.
Er kan nog 100 kg mee en ik vraag € 0.15ct per kg vervoerskosten.
Door zhiva
lisantjuhh schreef: Iemand belang bij runderoren? Ooit besteld om te drogen, maar dat ga ik niet doen. Zijn denk ik 3á 4 oren
Zouden die in mijn bohmann passen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door