Boef schreef: Hoi Bertine,Fijn dat Bliss het voor je mee wil nemen.!! Goed geregeld toch?
Nope, het is allemaal geregeld inmiddels, mijn hartjes en longetjes gaan met BlissSpirit mee
Toch bedankt voor je aanbod. 8)
Moderator: Charlie Angel
Boef schreef: Hoi Bertine,Fijn dat Bliss het voor je mee wil nemen.!! Goed geregeld toch?
Nope, het is allemaal geregeld inmiddels, mijn hartjes en longetjes gaan met BlissSpirit mee
Toch bedankt voor je aanbod. 8)
Bertine schreef: té gróte vriezer??idd te groot ja. ik heb maar 2 hondjes en draait half, zonde.![]()
??? ??? ???
weet je dat zeker?
Nee sorry ik heb geen belangstelling. Moet zelf ook van eentje af. Die is ong 175 liter. Maar sluit niet goed, moeten nieuwe rubber in de deksel. Dat lijkt me geen goede ruil.
Boef schreef: Hahahaha als ik dat geweten had! ???Braaf, koekje erin
Net gisteren een vriezer gekocht (260 ltr.)
Wat voor een is het?![]()
signmodel schreef: ik ga mijn te grote vriezer wegdoen. 500L, iemand interesse? eventueel te ruilen voor een kleiner formaat. zo rond de 250-300L ?Aarrrgh, als onze schuur wat groter was geweest dan wist ik het wel
signmodel schreef: nog meer mensjes die paard willen mee bestellen? niet dat ik nu wijkje aanwijs als lijntje/chauffeur, maar als ze toch rijd of misschien iemand die kan/wil rijden?Ikke
Boef schreef: Hahahaha als ik dat geweten had! ???en dat terwijl je net begonnen bent............ ik kan je toekomst ook al voorspellen.
Net gisteren een vriezer gekocht (260 ltr.)
Wat voor een is het?![]()
TuttiFrutti schreef: Ikkevergeten te plakken;
Wanneer, waar en hoeveel?![]()
Bertine schreef: Hallo Allemaal,Dit is verkocht!
k heb een slordige 9 kg vleesbot in de aanbieding die Junto NIET wil eten!
meest Parelhoenkarkas
een enkele ganzennek
2 a 3 kg wilde eendendijtjes
Wie wil??
Prijs en excate gewichten kanik vanavond doorgeven.
Morgen rijd ik naar Anrhem Noord, dus wie weet kan het nog mee naar het noorden met Daantje ( maar vraag het haar dan wel even)