Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Flamingo
Iemand interesse om mee te bestellen? We zitten te denken om een bestelling van deze 3 soorten te gaan doen maar zijn er nog mensen in friesland die er ook interesse in hebben want de bestelling van 100 kg wordt het pas geleverd.

Hound Dog I
De oorspronkelijke mix van 60% rundvlees, 20% kipkarkas en 20% lamsorgaan.

Hound Dog II
60% geitenvlees, 20% eendennek en 20% runderorgaan

Hound Dog III
30% lamsvlees, 30% paardenvlees, 20% kalkoenkarkas en 20% geitenorgaan
Door Nero
Vrijdag 27 februari rij ik een ritje met VSE, producten van Orinake, en Rund van Nadia.

Ik haal het op in Eindhoven en rij dan over Arnhem, Apeldoorn naar Zwolle.
Daar stop ik dan ook, maar wellicht dat iemand uit Friesland het dan over kan nemen.
Ik kan het in ieder geval een stukje dichterbij brengen.

Mochten jullie geinteresseerd zijn kunnen jullie bestellen op:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 674.0.html

of de directe link:

http://barf.fanne.be/

(let op: wel invullen waar het eruit mag en dat ik het meeneem)
Door Dees_
Mag ik me hier ook melden?
Ik heb 4 honden (3 kleintjes en een herder) en ik ga vrijdag als het goed is schapenvlees halen in Surhuisterveen, van het schapenvlees heeft hij op dit moment niet zoveel maar ik zou wel rund voor iemand mee kunnen nemen.
Ik moet hem nog even mailen over hoe laat ik het schapenvlees kom halen dus ik zou er nog rund bij kunnen bestellen.
Het kan dan afgehaald worden in Drachten, als het wat op de route ligt dan kan ik het eventueel ook even langsbrengen.

Dit is wat hij heeft:
Vlees kg. €1,50
Strot kg. € 0,50
Hart kg  €1,25
Nieren kg. € 0,50
Lever kg € 1,00
Tong kg €4,50
Luchtpijp kg 0,50
Knars kg €0,10
Mergpijpen St. €1,00
Pens 1st. €5,00
Geelhaar kg €1,00
Runderoren kg  €0,50
Door Irta
Als er nog mensen geitjes van dreumelaartje willen bestellen (18 april), ik rij van Steenwijk naar Friesland (Jubbega). Bij voldoende interesse kan ik evt ook over Heerenveen rijden.
Door kimberley dolstra
hallo:) mijn naam is kimberley dolstra en ben 19 jaar. ik ben sinds deze week over met mijn rottweiler x berner sennen van 2,5 jaar op barf. dit bevalt super! ik bestel het nu bij dogmeat maar wil toch wel wat meer met lijntjes meedoen.
ik woon in wolvega:)
Door kimberley dolstra
zhiva schreef: :hi: Kimberly, je weet dat Herby bij jou in het dorp zit?
jaaaa:) die zit bij mij om de hoek XD heb kvv van hun gevoerd:) maar ze hebben vrij weinig qua barf en is ook vrij prijzig als je wat meer aanschaft. Ik heb een hond van 38 kilo die 600 gram per dag eet (ja is te weinig voor normaal maar anders wordt het een bolletje) dus dan gaat er wel een aantal kilo door in de maand XD vandaar dat ik graag wat meer met lijntjes wil doen omdat ik dan grotere hoeveelheden in kan slaan voor minder geld.
Door zhiva
kimberley dolstra schreef: jaaaa:) die zit bij mij om de hoek XD heb kvv van hun gevoerd:) maar ze hebben vrij weinig qua barf en is ook vrij prijzig als je wat meer aanschaft. Ik heb een hond van 38 kilo die 600 gram per dag eet (ja is te weinig voor normaal maar anders wordt het een bolletje) dus dan gaat er wel een aantal kilo door in de maand XD vandaar dat ik graag wat meer met lijntjes wil doen omdat ik dan grotere hoeveelheden in kan slaan voor minder geld.
Ik begrijp het helemaal ;) goed de lijntjes in de gaten houden dan moet het geen enkel probleem zijn. Doedelsdierenservice.nl heeft ook best veel voor een redelijke prijs. Daar zijn de bezorgkosten ook niet zo heul duur ;)
Door Dagmar S
Lees net in het topic dat je wel een "ommetje" richting Heerenveen wilt maken, dan heb ik wel belangstelling.
Joure zou voor mij ook nog best te doen zijn.
Woon op de grens Groningen/Friesland, kan dus wat mee nemen die kant op..

Moet wel nog even bekijken wat ik precies nodig heb.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door