Whahahaha, ja. Ik had nog ruimte en Sonja niet :p
[/quote]

Moderator: Charlie Angel
Boef schreef: WOW!Boef, wil je mijn hartje
Wat een hulp!
Ik heb BlissSpirit zojuist al een pm gestuurd, dat als het veranderd kan worden in long (ipv de strotten) samen met hart het geen probleem is die 2x 10 kg.
Ik heb zojuist mijn schoonvader gesproken en die had nog genoeg ruimte in zijn vriezer en mocht daar wel de helft stallen.
Dus als dat kan, ben ik ook erg blij..
Echt enorm bedankt voor ieders hulp onderling, top!![]()
signmodel schreef: hoe ik bestel; ik wacht altijd af of er iemand uit de buurt mee besteld, dan stuur ik een pb met de vraag of het mee mag en dan plaats ik mijn bestelling. soms moet je snel zijn bij bepaalde leveringen, dan zet ik ijn bestelling neer onder behoud van vervoer, en ga ik op zoek naar een vervoerder. ik heb zelf geen auto dus ben altijd afhankelijk, maar meestal komt het wel altijd goed dankzij lieve mensen die het toch mee brengen.Hallo signmodel,
ook kan je in dit topic de vraag stellen of mensen willen bestellen bij een bepaalde levering of als je zelf kan rijden dat jij aanbied vervoerder te willen zijn.
en natuurlijk welkom hier. ik dacht dat rvt het lijstje wel goed bij hield.
Boef schreef: Hallo signmodel,leuk he boef, dit forum is geweldig
Zo heb ik hopelijk nu mijn eerste bestelling gedaan! Bedankt duidelijke voor je uitleg, het was me ietwat onduidelijk nog her en der.
Gelukkig woont a.o BlissSpirit hier erg dichtbij en kan ik misschien op haar en wellicht anderen 'leunen'. (Daar wij ook geen auto hebben)
Heel hartelijk dank voor je reply,
Gr. uit Nijmegen.![]()
Bertine schreef: Boef, wil je mijn hartjeHoi Bertine,dan wel, of niet?