Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Boef
Hallo allemaal!

Even voorstellen: Boef
Ben net 1 jaar oud geworden.
Ik woon samen met mijn baasjes in Nijmegen.
Ik zit nu sinds een paar weken op BARF  :biggrin2: , wat veel beter bevalt dan die brokken..  :-X

Ik zag dat er een lijst was, waar iedereen woont, is deze nog actueel?
Mogelijk kan iemand mij iets meer vertellen over de 'werkwijze', daar het voor mij de eerste keer is.:confused1:

Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door Boef op wo 21 nov 2012, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Quibus
[quote="Boef"]
Hallo allemaal!

Ik woon samen met mijn baasjes in Nijmegen, vlakbij de Waalbrug.
Ik zit nu sinds een paar weken op BARF  :biggrin2: , wat veel beter bevalt dan die brokken..  :-X

Mogelijk kan iemand mij iets meer vertellen over de 'werkwijze', daar het voor mij de eerste keer is.:confused1:

Alvast bedankt.
[/quote]

Welkom Boef!
Wij wonen aan de andere kant van Nijmegen, boven op de Berg en Dalse berg en barfen al geruime tijd! Mocht je vragen hebben, of mee willen bestelling, geef maar een pb-tje of een gil. (pb-tje is slimmer, want ik lees niet altijd alles in dit topic :D)
Groetjes en dikke poten van Quibus en Cosmo
Door BlissSpirit
[quote="Boef"]
Hallo allemaal!

Ik woon samen met mijn baasjes in Nijmegen.

Alvast bedankt.
[/quote]

Welkom op Bp!!!
Volgens mij is die lijst nog wel aardig up to date.
Wat wil je weten. Gewoon roepen en er is altijd wel iemand met een antwoord.  ;)
Door Boef
BEDANKT voor het warme welkom! :biggrin2:

@ Quibus; Lijkt mij inderdaad handig om mee te bestellen, daar jij zo'n beetje naast mijn deur woont.

Misschien iemand die mij kan vertellen hoe zo'n bestelprocedure/afhandeling werkt?

Hoor het graag. :-)
Door signmodel
hoe ik bestel; ik wacht altijd af of er iemand uit de buurt mee besteld, dan stuur ik een pb met de vraag of het mee mag en dan plaats ik mijn bestelling. soms moet je snel zijn bij bepaalde leveringen, dan zet ik ijn bestelling neer onder behoud van vervoer, en ga ik op zoek naar een vervoerder. ik heb zelf geen auto dus ben altijd afhankelijk, maar meestal komt het wel altijd goed dankzij lieve mensen die het toch mee brengen.

ook kan je in dit topic de vraag stellen of mensen willen bestellen bij een bepaalde levering of als je zelf kan rijden dat jij aanbied vervoerder te willen zijn.

en natuurlijk welkom hier. ik dacht dat rvt het lijstje wel goed bij hield.
Door BlissSpirit
Even een oproepje!!!
Is er nog iemand die toevallig hart en strot van Nadia wil delen?
Komt volgende week zaredag, 1 december.
Het gaat dan om 5 kg van beide!!!
Je maakt Boef dan heeel blij  ;)
Door Bertine
[quote="BlissSpirit"]
Even een oproepje!!!
Is er nog iemand die toevallig hart en strot van Nadia wil delen?
Komt volgende week zaredag, 1 december.
Het gaat dan om 5 kg van beide!!!
Je maakt Boef dan heeel blij  ;)
[/quote]

Boef, Je mag gerust van mij 5 kilo hart hebben hoor! Neem ff een bak of zak of iets dergelijks mee, dan delen we ter plekke.
Ik gooi wel een weegschaal in mijn kofferbak.
Door Boef
WOW!

Wat een hulp!
Ik heb BlissSpirit zojuist al een pm gestuurd, dat als het veranderd kan worden in long (ipv de strotten) samen met hart het geen probleem is die 2x 10 kg.
Ik heb zojuist mijn schoonvader gesproken en die had nog genoeg ruimte in zijn vriezer en mocht daar wel de helft stallen.

Dus als dat kan, ben ik ook erg blij..

Echt enorm bedankt voor ieders hulp onderling, top!  :D
Door Bertine
Boef schreef: WOW!

Wat een hulp!
Ik heb BlissSpirit zojuist al een pm gestuurd, dat als het veranderd kan worden in long (ipv de strotten) samen met hart het geen probleem is die 2x 10 kg.
Ik heb zojuist mijn schoonvader gesproken en die had nog genoeg ruimte in zijn vriezer en mocht daar wel de helft stallen.

Dus als dat kan, ben ik ook erg blij..

Echt enorm bedankt voor ieders hulp onderling, top! :D
Boef, wil je mijn hartje ;) dan wel, of niet?
Door Boef
signmodel schreef: hoe ik bestel; ik wacht altijd af of er iemand uit de buurt mee besteld, dan stuur ik een pb met de vraag of het mee mag en dan plaats ik mijn bestelling. soms moet je snel zijn bij bepaalde leveringen, dan zet ik ijn bestelling neer onder behoud van vervoer, en ga ik op zoek naar een vervoerder. ik heb zelf geen auto dus ben altijd afhankelijk, maar meestal komt het wel altijd goed dankzij lieve mensen die het toch mee brengen.

ook kan je in dit topic de vraag stellen of mensen willen bestellen bij een bepaalde levering of als je zelf kan rijden dat jij aanbied vervoerder te willen zijn.

en natuurlijk welkom hier. ik dacht dat rvt het lijstje wel goed bij hield.
Hallo signmodel,

Zo heb ik hopelijk nu mijn eerste bestelling gedaan! Bedankt voor je duidelijke uitleg, het was me ietwat onduidelijk nog her en der.
Gelukkig woont a.o BlissSpirit hier erg dichtbij en kan ik misschien op haar en wellicht anderen 'leunen'. (Daar wij ook geen auto hebben)

Heel hartelijk dank voor je reply,

Gr. uit Nijmegen. :)
Laatst gewijzigd door Boef op za 24 nov 2012, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bordie
Boef schreef: Hallo signmodel,

Zo heb ik hopelijk nu mijn eerste bestelling gedaan! Bedankt duidelijke voor je uitleg, het was me ietwat onduidelijk nog her en der.
Gelukkig woont a.o BlissSpirit hier erg dichtbij en kan ik misschien op haar en wellicht anderen 'leunen'. (Daar wij ook geen auto hebben)

Heel hartelijk dank voor je reply,

Gr. uit Nijmegen. :)
leuk he boef, dit forum is geweldig :D :D :D :D
Door Boef
Bertine schreef: Boef, wil je mijn hartje ;) dan wel, of niet?
Hoi Bertine,

Nope, het is allemaal geregeld inmiddels, mijn hartjes en longetjes gaan met BlissSpirit mee :)

Toch bedankt voor je aanbod. 8)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door