Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Ulrike
Xerox schreef: Heeft er nog iemand een paar kg konijnenlever over, toevallig? ::)
Nee wel haas, maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt of wel? Een paar kilo red ik dan ook niet hoor, maar ik heb wel over ;).
Door Xerox
Ulrike schreef: Nee wel haas, maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt of wel? Een paar kilo red ik dan ook niet hoor, maar ik heb wel over ;).
Ik heb inmiddels ergens mee kunnen bestellen. Bedankt Ulrike (bij jou moet ik telkens denken aan die keer dat ik er met vlees vandoor ging dat jij mee had moeten nemen, haha...)
Door wijkje
judith vd schreef: Hoelang hebben ze knaagplezier voor 2 euro?
Euh niet goed opgelet wat nu 2 euro kost..Maar eerlijk gezegd vind ik dat ze hier niet lang met slokdarm doen..Niet langer dat ze hier over pensstaafje doen..
Runderoren hebben ze nog nooit gehad en krijgen ze ook niet..Bullepezen zijn vaker wat harder en doen ze wat langer mee..
Laatst gewijzigd door wijkje op vr 16 nov 2012, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wijkje
Ik wil 7 december gans gaan halen in Rotterdam bij Jagende Jurgen. Het is nog niet helemaal duidelijk hoeveel er geleverd kan worden, maar als er belangstelling is mag je pb-tje naar mij sturen. Dan bestel ik het mee. Vervoerskosten komen ongeveer uit op 15 cent per kg.
Door BlissSpirit
Mien 3-tal schreef: Ik bied ze toch aan jou aan? Ow, wacht, zie dat ik BlissSpirit heb gequote, oepsie, hahaha.
Hahaha, je mag het hebben hoor Sonja, maar dat wist je vast wel :-*
Michiel lief dat je het aanbied. Xerox verdient het :-*
Door BlissSpirit
[quote="Xerox"]
BlissSpirit, haha dat zijn mijn organen die in Michiels vriezer liggen  :P Vandaar haha!
[/quote]

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lekker dan, hahaha
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door