Xerox schreef: Heeft er nog iemand een paar kg konijnenlever over, toevallig?Nee wel haas, maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt of wel? Een paar kilo red ik dan ook niet hoor, maar ik heb wel over![]()

Moderator: Charlie Angel
Xerox schreef: Heeft er nog iemand een paar kg konijnenlever over, toevallig?Nee wel haas, maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt of wel? Een paar kilo red ik dan ook niet hoor, maar ik heb wel over![]()
Ulrike schreef: Nee wel haas, maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt of wel? Een paar kilo red ik dan ook niet hoor, maar ik heb wel overIk heb inmiddels ergens mee kunnen bestellen. Bedankt Ulrike (bij jou moet ik telkens denken aan die keer dat ik er met vlees vandoor ging dat jij mee had moeten nemen, haha...).
robbiekomvoor schreef: Zie net dat ze in prijs omhoog zijn gegaan,2 euroHoelang hebben ze knaagplezier voor 2 euro?![]()
judith vd schreef: Hoelang hebben ze knaagplezier voor 2 euro?Dat ligt er aan hoe hard er geknaagd wordt.
judith vd schreef: Hoelang hebben ze knaagplezier voor 2 euro?Euh niet goed opgelet wat nu 2 euro kost..Maar eerlijk gezegd vind ik dat ze hier niet lang met slokdarm doen..Niet langer dat ze hier over pensstaafje doen..
BlissSpirit schreef: Nee sorry, geen nijnorgaantjes overIk heb nog wel wat konijnen hart en long in de vriezer... Mag je gratis hebben![]()
Mien 3-tal schreef: Ik heb nog wel wat konijnen hart en long in de vriezer... Mag je gratis hebbenHeeeeeeeeeeeeeeeeee zeg![]()
Xerox schreef: Heeeeeeeeeeeeeeeeee zegIk bied ze toch aan jou aan? Ow, wacht, zie dat ik BlissSpirit heb gequote, oepsie, hahaha.![]()
Mien 3-tal schreef: Ik bied ze toch aan jou aan? Ow, wacht, zie dat ik BlissSpirit heb gequote, oepsie, hahaha.Hahaha, je mag het hebben hoor Sonja, maar dat wist je vast wel