Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door C@rine
Beste....
Sjorsje
BickyBaasje
Annelies
Angeline74
Spike

Wij hier op het forum zouden het heel erg op prijs stellen als jullie je eigen voorstellen.
Dan kan hier of in Barplaats, en het liefst met foto's ;D
Daarna wordt jullie verzoek ingewilligd.
Door Sjorsje
Hoi Hoi,
Ik ben Mijke baasje van Sjors, Noah en Beau.
Zo af en toe bestel ik wat kg om snacks te drogen.

ps ik heb geprobeerd een foto toe tevoegen maar krijg het niet voor elkaar ;D
Door Lou & Joy
Hoi 28 febr is er een lijntje met jonge geitjes. Ik woon in Zevebergen en wil best geitjes ophalen in gorinchem als er mensen met me mee willen doen zodat de benzine kosten gedeeld kunnen worden. Anders is het voor mij niet rendabel! Ik hoor wel of er interesse is
Door doranto
Sjorsje schreef: Hoi Hoi,
Ik ben Mijke baasje van Sjors, Noah en Beau.
Zo af en toe bestel ik wat kg om snacks te drogen.

ps ik heb geprobeerd een foto toe tevoegen maar krijg het niet voor elkaar ;D
Als dit jouw manier van je voorstellen is had je je wat mij betreft gerust de moeite kunnen besparen.
Door Lothlórien
Doranto schreef: Als dit jouw manier van je voorstellen is had je je wat mij betreft gerust de moeite kunnen besparen.
Als dit jouw manier is van een positieve benadering van nieuwe leden had je je ook de moeite kunnen besparen.

Willen we hier nou mensen chagrijnig maken, wegjagen, sneren, Barfplaats een slechte naam geven?
Of willen we hier toch liever mensen welkom heten, helpen omwille van hun honden met het gezond barfen, de kans bieden om goed vlees te kopen via lijntjes (want zeg nou zelf, zonder mede-bestellers kunnen wij geen van allen in ons eentje een complete bestelling wegstouwen dus ook met samen doen helpen we elkaar).
Door doranto
Lothlórien schreef: Als dit jouw manier is van een positieve benadering van nieuwe leden had je je ook de moeite kunnen besparen.

Willen we hier nou mensen chagrijnig maken, wegjagen, sneren, Barfplaats een slechte naam geven?
Of willen we hier toch liever mensen welkom heten, helpen omwille van hun honden met het gezond barfen, de kans bieden om goed vlees te kopen via lijntjes (want zeg nou zelf, zonder mede-bestellers kunnen wij geen van allen in ons eentje een complete bestelling wegstouwen dus ook met samen doen helpen we elkaar).
Dat is jouw mening. Die van mij is dat ik het niet aardig vind om je op deze manier voor te stellen. Ik heb daarbij het idee dat je wel wilt meedoen, maar eigenlijk toch ook weer niets ermee te maken wilt hebben. Je hoeft écht niet je hele hebben en houwen bloot te geven. Maar dit vind ik toch wel een beetje héél erg weinig. Dit voegt nl. totaal helemaal nul komma niets toe aan jezelf helemaal niet voorstellen.
Maar als jij een andere mening hebt is dat natuurlijk prima. Let's agree to disagree dan maar ;)
Door Angelique
Doranto schreef: Als dit jouw manier van je voorstellen is had je je wat mij betreft gerust de moeite kunnen besparen.
??? ??? Wat wil je dan nog meer...pincode ofzo. Tandje minder mag ook wel.
Door doranto
Angelique schreef: ??? ??? Wat wil je dan nog meer...pincode ofzo. Tandje minder mag ook wel.
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, integendeel. Maar het schijnt de laatste paar weken helaas een nieuwe trend te worden in dit topic om je niet voor te stellen. Dat vind ik gewoon heel erg jammer daarom plaatste ik deze reactie.
Door Angelique
Doranto schreef: Ik wil niemand voor het hoofd stoten, integendeel. Maar het schijnt de laatste paar weken helaas een nieuwe trend te worden in dit topic om je niet voor te stellen. Dat vind ik gewoon heel erg jammer daarom plaatste ik deze reactie.
En dan pik je er uitgerekend eentje uit die er nog een paar zinnen aan besteedt.
Door doranto
Angelique schreef: En dan pik je er uitgerekend eentje uit die er nog een paar zinnen aan besteedt.
Tja, dat is ook weer zo. Zal wel iets met de laatste druppel zijn ofzo. Maar nogmaals, het is niet onvriendelijk bedoelt maar gewoon wat teleurstelling mijnerzijds. Kijk, iedereen wil er natuurlijk proberen beter van te worden of er in iedergeval toch 'iets' aan hebben als je op een forum gaat. Wat dat iets ook moge zijn. Maar als iedereen zo zou doen en niets wil delen, zou het een heel koud forum worden, zonder warmte, medeleven, lol, enz. Dát vind ik gewoon heel erg jammer. Dat was eigenlijk de gedachte erachter.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door