Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door judith vd
Je kan het botwerk beter niet in stukjes knippen! Hierdoor heb je een grote kans op verslikken (of erger). Als ze het nog te lastig vindt, kan je het wat fijnslaan met een hamer oid, maar niet in stukjes aanbieden.

Ik heb ook 1st KVV gegeven, heb daarna een dikke vriezer gekocht, een menu op barfplaats gezet ter controle en heb bij Richard alles gekocht.
Hier heb ik maar 1x gekocht, daarna alles via BP (mooie kwaliteit, goede prijs en aardige mensen!).
Van het aanbod van Wijkje zou ik zeker gebruik maken  ;) (ik kan je ook wel aan eea helpen).

Wat betreft dat poepen, Diza poepte toen ze pup was ook meer dan nu. Nu poept ze 2x per dag. Er zijn hier honden op BP die maar 1x poepen. Ik weet niet waar dat aan ligt. Als het keurige, stevige drolletjes zijn, lijkt mij het prima.

Judith
Door Bertine
Luxje, waar woon je in de achterhoek? Ik ook in de achterhoek. Mijn vriezers liggen tjokvol en ik bestel ook via BP en kan best van de liggende of bestelde kilo's wat delen. dus heb je belangstelling om te proberen dan stuur je maar een PB.
Door luxje
judith vd schreef: Je kan het botwerk beter niet in stukjes knippen! Hierdoor heb je een grote kans op verslikken (of erger). Als ze het nog te lastig vindt, kan je het wat fijnslaan met een hamer oid, maar niet in stukjes aanbieden.
Bedankt voor de tip!
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het ook klein geknipt gegeven kon worden, maar heb gelijk vandaag een vleeshamer gekocht en al mijn agressie eruit gewerkt op een paar kippenvleugels :biggrin2:
Ik moet het vlees wel echt vast blijven houden, anders slikt ze het het liefst in 1x door, maar als ik vast hou, dan wil ze er wel stukken afknagen, wat me dan uiteindelijk een bloedende vinger opleverde, ik was net niet snel genoeg, beginnersfoutje :-[
Heb al flink rondgekeken op de site van Richards, mooie site.
Ben echt blij met jullie tips!!
Door judith vd
Pas maar op! 10 vingers zijn best handig!

Ik moet je eerlijk zeggen dat Diza 1 of 2x kauwt op een kippenek en ze dan ook inslikt. Over haar hele maaltijd (ze eet 1x per dag) doet ze trouwens zeker 40 tellen, dus dan kan je ook niet zoveel kauwen  :D. Blijkbaar is het zo het lekkerst.

Misschien moet je haar maar gewoon laten gaan (ivm je vingers). Wel er altijd bijblijven. Dat doe ik ook nog steeds. Gewoon voor het geval dat.

Judith
Door Bertine
judith vd schreef: Is er misschien al iemand die vervoerder kan zijn op 23 november voor het vlees van Jolanda?

Ik probeer het vervoer van dit vlees http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg2474063, te doen, dus als iemand haas wil . . . . .

groet,

Judith
Judith, is het de bedoeling dat dit een combi wordt dan, haas en het vlees van Jolanda?? Ik heb wel interesse in 10 kilo haaskarkas en evt haasvlies. Ligt eraan wat het precies is en wat de prijs wordt. Ik ga niet bij jolanda bestellen, lijntje zijn lukt me niet op die dag.
bertine
Laatst gewijzigd door Bertine op za 06 okt 2012, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith vd
Bertine schreef: Judith, is het de bedoeling dat dit een combi wordt dan, haas en het vlees van Jolanda?? Ik heb wel interesse in 10 kilo haaskarkas en evt haasvlies. Ligt eraan wat het precies is en wat de prijs wordt. Ik ga niet bij jolanda bestellen, lijntje zijn lukt me niet op die dag.
bertine
Ha Bertine,

Dit gaat om 2 verschillende bestellingen:
- de haas via Lida komt ergens in november (daar is nog geen vaste dag voor afgesproken)
- de bestelling van Jolanda op 23 november (hier zou ik graag vervoer voor willen hebben)

Ik kan (als ik het met Lida kan afstemmen) naar Apeldoorn en daar haas ophalen en ook voor andere meenemen.

groet,

Judith
Door Bertine
Oh oke, ik snap uhm nu. hahahaha

Zou je dan voor mij 10 kilo haaskarkas mee willen nemen? waar kan ik t dan afhalen? Betaling enzo, wil je me dat dan ff per PB doorgeven?
Door judith vd
Bertine schreef: Oh oke, ik snap uhm nu. hahahaha

Zou je dan voor mij 10 kilo haaskarkas mee willen nemen? waar kan ik t dan afhalen? Betaling enzo, wil je me dat dan ff per PB doorgeven?
Ik moet 1st nog even afwachten of het lukt om een dag met Lida af te spreken waarop we allebei kunnen. Als dat geregeld is, dan neem ik uiteraard jouw vlees mee.

groet,

Judith
Door Bertine
judith vd schreef: Ik moet 1st nog even afwachten of het lukt om een dag met Lida af te spreken waarop we allebei kunnen. Als dat geregeld is, dan neem ik uiteraard jouw vlees mee.

groet,

Judith
Helemaal toppie! Ik wacht rustg af of het gaat lukken!

groeten,

bertine
Door Bertine
Eind oktober ben ik redelijk door mijn vleesbot heen. Ik heb nog nergens voor korte termijn een bestelling lopen, dus ben op zoek naar wat kilo's om te overbruggen.

ik heb nog konijnenrug en eendkarkas.  Verder wildproduct wordt hier niet gewaardeerd. Geiten- en lamsribben heb ik nog niet gegeven maar is wel een optie.

van wie kan ik wat vleesbot overnemen in de omgeving achterhoek of ergens op de lijn Zaltbommel, Arnhem, Doetinchem, Dinxperlo
Door Xerox
Hmm even denken... Ik heb dus parelhoenkk en ben verder helemaal over op wild... Heb nog wel een kilo kalkoennekken liggen, maar daar heb je dus ook niks aan... Parelhoen vinden de meeste hondjes wel heel lekker geloof ik!
Door judith vd
Bertine schreef: Eind oktober ben ik redelijk door mijn vleesbot heen. Ik heb nog nergens voor korte termijn een bestelling lopen, dus ben op zoek naar wat kilo's om te overbruggen.

ik heb nog konijnenrug en eendkarkas. Verder wildproduct wordt hier niet gewaardeerd. Geiten- en lamsribben heb ik nog niet gegeven maar is wel een optie.

van wie kan ik wat vleesbot overnemen in de omgeving achterhoek of ergens op de lijn Zaltbommel, Arnhem, Doetinchem, Dinxperlo
Hoeveel heb je nodig? Heb je iets aan kipkarkas?

Groet,

Judith
Door marina
Xerox schreef: Hmm even denken... Ik heb dus parelhoenkk en ben verder helemaal over op wild... Heb nog wel een kilo kalkoennekken liggen, maar daar heb je dus ook niks aan... Parelhoen vinden de meeste hondjes wel heel lekker geloof ik!
Wat geef jij aan wild Xerox? I wil van de winter ook zoveel mogelijk wild gaan voeren maar weet naast haas eigenlijk niet welke dieren er nog meer te voeren zijn.
Bertine, ik kan je niet helpen helaas!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door